اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از ۱۶ میلیارد ریال مواد غذایی احتکارشده در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک‌هزار و ۹۸۰ قلم مواد غذایی احتکارشده در یکی از انبارهای شهرکرد خبر داد و گفت: ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۱۶ میلیارد ریال مواد غذایی احتکارشده در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: به دنبال اجرای طرح بازدید از انبارها و محل‌های دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در یکی از مناطق شهرکرد مطلع شدند. 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ماموران برای بررسی‌های بیشتر به مکان مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از انبار مذکور یک‌هزار و ۹۸۰ قلم مواد غذایی کشف کردند. 

امان‌اللهی افزود: این اقلام پس از سیر مراحل قانونی به انبار اموال تملیکی در استان تحویل داده شد. 

وی از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد و اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی استان ضمن تاکید بر ضرورت عزم همگانی در راستای مقابله با قاچاق کالا و احتکار خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران در سیستم اقتصادی کشور مطابق قانون برخورد می‌کند. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول