اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقی‌پور: جوانگرایی تیم ملی نباید ناگهانی باشد/ امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا، منطقه‌ای نباشد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت منطقه‌ای انگیزه تیم‌ها را از بین می‌برد.

تقی‌پور: جوانگرایی تیم ملی نباید ناگهانی باشد/ امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا، منطقه‌ای نباشد

 اسماعیل تقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی شب گذشته تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان اظهار داشت: وحید شمسایی زحمات زیادی از زمان حضورش برای این تیم کشیده اما معتقدم که جوانگرایی نباید ناگهانی در تیم ملی انجام شود. باید حداقل ۷۰ درصد تیم از بازیکنان با تجربه و بقیه بازیکنان جوان 22 تا 25 ساله باشد

سرمربی مس سونگون در مورد حضور این تیم در مسابقات آسیایی، گفت: هنوز نامه‌ای از فدراسیون به دست ما نرسیده تا بتوانیم برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم. امیدوارم بعد از 3 سال که به خاطر کرونا جام باشگاه‌های آسیا برگزار نشد، امسال برگزار شود.

 وی خصوص اینکه جام باشگاه‌های آسیا قرار است منطقه‌ای برگزار شود، عنوان کرد: من هم شنیدم. امیدوارم اینطور نباشد چون انگیزه باشگاه‌ها از بین می‌رود. هر باشگاهی که سرمایه‌گذاری می‌کند به دنبال این است  در مجامع بین‌المللی خودی نشان بدهد. من از رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا درخواست دارم حداقل سهمیه ایران از یک تیم به 2 تیم در جام باشگاه‌ها افزایش پیدا کند.

سرمربی مس سونگون در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. چند بازیکن جذب کردیم و با تعدادی هم وارد مذاکره شدیم. امیدوارم در فصل جدید بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول