اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پروژه‌های بر زمین مانده دولت در پیشوا به کندی در حال پیشرفت است

امام جمعه پیشوا با انتقاد از سرعت کند پروژه های روی زمین مانده دولت در این شهرستان گفت: طبق تاکید رییس جمهور پروژه ها باید تا پایان ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسد اما ساخت تنها بیمارستان پیشوا بسیار به کندی در حال پیشرفت است.

پروژه‌های بر زمین مانده دولت در پیشوا به کندی در حال پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام باقری امام جمعه پیشوا در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان را گذراندیم، ماهی که تمرین بندگی خداوند بود و به فرمان خداوند متعال بسیاری از حلال ها را بر خود حرام کردیم و روزه گرفتیم و سعی کردیم با تلاوت قرآن، نماز اول وقت،کمک به فقرا و... سرلوحه امورمان باشد تا بندگی خداوند را به شکل ویژه ای به جای آوریم.

وی ادامه داد: این معنویت ماه مبارک رمضان می تواند در دیگر ایام سال نیز وجود داشته باشد و کاری کنیم که تلاوت قرآن، نماز اول وقت و کمک به فقرا در دیگر ایام سال نیز به همین منوال سپری شود.

امام جمعه پیشوا به راهپیمایی باشکوه مردم در روز قدس نیز اشاره کرد و گفت: شاهد حضور چشم گیر مردم در روز قدس بودیم که به نسبت سال های قبل افزایش قابل توجهی داشت و از مردم عزیزمان تشکر و قدردانی می کنم.

حجت الاسلام باقری افزود: اسرائیل امروز منافع ملی کشور ما را  نشانه گرفته است که باید مقابل این رژیم جنایتکار با اقتدار بایستیم. جریان مقاومت با اقتدار مقابل این رژیم جنایتکار مقاومت کرده است و در این ایام نیز حماس و حزب الله و مخصوصا سید عزیز مقاومت سید حسن نصرالله با اقتدار عمل کردند.

امام جمعه پیشوا ادامه داد: ما با دین یهود مشکلی نداریم و احترام برای پیروانش قائلیم و همانگونه که به پیامبر اکرم(ص) احترام می گذاریم دیگر پیامبران نیز برای ما دارای احترام ویژه ای هستند اما مشکل  این رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است که باید نابود شود و قطعا آن روز نیز نزدیک است.

حجت الاسلام باقری به مسائل اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: قیمت کالاهای داخلی باید کنترل شود و مانند قیمت خودرو که در این مدت گران شد نباید شاهد این افزایش قیمت باشیم که در این خصوص قیمت ها نباید وابسته به دلار باشد و باید آقایی دلار شکسته شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان نیز بیان کرد: پروژه های بر زمین مانده دولت در پیشوا به کندی در حال پیشرفت است و خواستار نظارت بیشتر بر پروژه های دولت در شهرستان هستیم. 

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: پروژه شاخص دولت در شهرستان یعنی بیمارستان نیز به کندی در حال پیشروی است و انتظار داریم با نظارت بیشتر بر پروژه، ساخت بیمارستان با سرعت بیشتر و جدی تری ادامه یابد.

وی اضافه کرد: از وقتی که پروژه ساخت بیمارستان مجددا آغاز شده است، فقط بلوک روی بلوک گذاشته اند و سرعت ساخت بیمارستان علیرغم دستور رییس جمهور مبنی بر پایان پروژه های روی زمین مانده تا پایان سال ۱۴۰۲ اما اینگونه نیست و در خواست نظارت بیشتر بر انجام این امور را داریم.
 
حجت الاسلام باقری در پایان با اشاره به نماز عید فطر نیز گفت: فردا ساعت ۷ صبح در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) شهر پیشوا نماز عید فطر برگزار می شود و مردم مومن شهرستان پیشوا باتوجه به امکانات موجود در مقابل جمعیت زیاد نمازگزاران، خواهشمنداست با وضو و همراه با سجاده و‌ مهر در نماز عید فطر حضور یابند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول