اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

تشریح برنامه‌های هفته کار و کارگر از زبان معاون وزیر کار/ تقدیر از کارگران و واحد تولیدی نمونه‌

معاون فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر امسال، از 9 کارگر نمونه، 3 گروهی کاری نمونه و 6 واحد تولیدی نمونه توسط رئیس‌جمهور، تقدیر می‌شود.

تشریح برنامه‌های هفته کار و کارگر از زبان معاون وزیر کار/ تقدیر از کارگران و واحد تولیدی نمونه‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد چکشیان، معاون فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته کار و کارگر و همچنین روز جهانی کار (11 اردیبهشت‌‌) با بیان اینکه کارگران به عنوان ستون فقرات تولید در کشور به شمار می‌روند، اظهار داشت: جامعه کارگری با تقدیم 14 هزار شهید کارگر در انقلاب و دفاع مقدس نقش داشته و به عنوان سرمایه انسانی در فرایند تولید و اقتصاد اثرگذار است.

معاون فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حال حاضر جامعه کار و تولید 14 میلیون نفر هستند که با خانواده‌هایشان بیش از 40 میلیون نفر یعنی حدود 50 درصد کشور را تشکیل می‌دهند.

وی همچنین گفت: مؤلفه‌هایی که در ارتقای فرهنگ کار و تلاش مؤثر است شامل ارتقای منزلت کارگر علاوه بر آن مؤلفه‌های فرهنگی کار مانند وجدان کار، مهارت‌افزایی، مشارکت و تعاون در کار مدنظر است.

معاون فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: در هفته کار و کارگر در اولین روز، جامعه کارگری به همراه وزیر کار با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق می‌کند. همچنین امسال در قالب جشنواره امتنان در مجموع 24 کارگر نمونه و نخبه و گروه‌های کاری و واحدهای نمونه برتر معرفی می‌شوند که شامل 9 کارگر نمونه همچنین سه گروه کاری نمونه در مجموع شامل 14 نفر و 6 واحد تولیدی نمونه در حضور رئیس‌جمهور معرفی و تقدیر خواهند شد.

چکشیان همچنین از برنامه‌های هفته کارگری، دیدار کارگران و وزیر تعاون با رهبر معظم انقلاب در یکی از روزهای هفته کار و کارگر یعنی از 5 تا 11 اردیبهشت عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول