اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مافیای اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/ایستادگی دهقان در برابر تهدید و تطمیع

در چند وقت اخیر شنیدیم که برخی افراد با تهدید و تطمیع مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و با کشیدن پای رسانه‌ به وسط میدان به دنبال ادامه منفعت‌طلبی های خود بودند.

مافیای اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/ایستادگی دهقان در برابر تهدید و تطمیع

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ در سالیان اخیر به خصوص هشت سال دوره اصلاحات در لوای دولت تدبیر و امید! برخی افراد که از راه های مختلفی از جمله نزدیک بودن به یک نماینده خاص و همچنین رانت رسانه‌ای سود می‌بردند مافیایی را در به تسخیر در آوردن اماکن ورزشی استان راه انداخته بودند و با دست گذاشتن روی اماکن پردرآمد سودهای سرشاری برای خود به جیب می‌زدند.

اکنون نیز در دولت مردمی به دنبال تداوم همان رویه هستند و به هیچ چیز مگر رسیدن به منافع صد درصدی خود راضی نمی‌شوند آن‌ها برای رسیدن به منافع و مطامع خود پای رسانه را وسط کشیده تا از ابزار رسانه برای منفعت طلبی خود استفاده کنند.

در چند وقت اخیر شنیدیم که برخی افراد با تفکر سیاسی مشخص و وابسته به یک نماینده سابق با تهدید و تطمیع مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و با کشیدن پای رسانه‌ به وسط میدان به دنبال ادامه منفعت‌طلبی های خود بودند.

در همین خصوص عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دوره تطمیع و تهدید گذشته و در این دولت تنها به قانون عمل خواهد شد گفت: اجازه نمی دهیم که برخی ها با استفاده از هرگونه حربه‌ای به سایرین اجحاف کرده و بخواهند بدون رعایت قانون به منافع خود دست یابند.

به گزارش فارس در صورت ادامه روند تهدید و تطمیع جهت واگذاری اماکن ورزشی به افراد خاص؛ آماده هرگونه همکاری برای شفاف‌سازی در این خصوص خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول