اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناصری: باید با تیم‌های مطرح دنیا بازی کنیم/ پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند

دروازبان سابق تیم ملی فوتسال گفت: اگر بخواهیم در جام جهانی فوتسال موفق باشیم باید با تیم‌های بزرگ و مطرح دنیا بازی کنیم.

ناصری: باید با تیم‌های مطرح دنیا بازی کنیم/ پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا ناصری دروازه‌بان سابق تیم ملی که با این تیم توانسته ۷ دوره قهرمان آسیا شود در مورد تیم ملی فوتسال و حضور وحید شمسایی در این تیم اظهار داشت: وحید شمسایی یکی از اسطوره‌های فوتسال در جهان است. وی از زمان حضورش در تیم ملی به دنبال جوانگرایی بوده است و تا به امروز در بحث جوانگرایی عملکرد خوبی داشته است.

وی گفت: تیم ملی کشورمان در آسیا رقیب سختی ندارد و در تایلند ملی‌پوشان کشورمان نشان دادند که شکست  مقابل ژاپن در بازی‌های آسیایی یک اتفاق بوده است. ما اگر به دنبال موفقیت در جام جهانی هستیم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باید به دنبال بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ و مطرح جهان باشند و تیم‌های آسیایی رقیب سختی برای تیم ملی ما نیستند و بازی با این تیم‌ها ارزش  ندارد.

دروازبان سابق تیم ملی در مورد دو بازی دوستانه ازبکستان با تیم ملی در ایران، اظهار داشت: هیچ زمان ازبکستان در مقابل تیم ملی ایران حرفی برای گفتن نداشته است. در این دو بازی شاگردان شمسایی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند، اما در بازی اول به خصوص در نیمه اول این مسابقه تیم ملی کشورمان عملکرد خوب نداشتند. در نیمه دوم این بازی و همچنین  بازی دوم نشان دادند که تیم ملی ایران همچنان یکه تاز فوتسال آسیاست.

 دروازه‌بان سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مورد دربی صدم اظهار داشت: همیشه دربی از حساسیت بالای برای هوادار،کادر فنی و باشگاه برخوردار است، به خصوص دربی صدم که 3 امتیاز این دیدار شاید در پایان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کرد. در بازی‌های گذشته همیشه دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند، اما در این بازی شاهد بودیم که هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند و بازی را هجومی آغاز کردند، همین موضوع  باعث شده بود بازی را جذاب کرده بود و در پایان هم پرسپولیس توانست با تک گل آل کثیر و 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد و به صدر جدول برسد.

وی گفت: روز گذشته هم سپاهان مقابل ملوان متوقف شد؛ کسی فکرش را نمی‌کرد که ملوان بتواند در اصفهان  این تیم مدعی را متوقف کند؛ البته این از جذابیت فوتبال است که قابل پیش‌بینی نیست. با تساوی سپاهان، پرسپولیس همچنان در صدر جدول باقی ماند و باید منتظر 3 بازی آینده این تیم‌ها باشیم؛ البته به نظرم 3 تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان همچنان شانس قهرمانی دارند، البته شانس پرسپولیس از آن دو تیم بیشتر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول