اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله سایبری موفق به وبگاه‌های بندر حیفا و یافا در فلسطین اشغالی

هکرهای موسوم به «انانیموس سودان» که اخیرا موفق به هک وبگاه‌های امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی شده بودند، در جدیدترین حمله خود وبگاه‌های بندر حیفا و یافا را هک کردند.

حمله سایبری موفق به وبگاه‌های بندر حیفا و یافا در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند که وبگاه‌های بندرهای حیفا و یافا به دنبال حمله سایبری از کار افتاده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، هکرهای موسوم به «انانیموس سودان» که اخیرا چند وبگاه امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را هک کردند، مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفته‌اند.

این گروه هکری پیش از این موفق شده بود وبگاه‌های شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی (رافائل)،‌ شرکت صنایع هوایی (IAI)، شرکت «ساخت سلاح‌های اسرائیلی» موسوم به (Israeli arms manufacturing company) (iwi) و وبگاه «evigilo» که وظیفه راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های هشدار و ارسال پیام خطر به صهیونیست‌ها حین حمله را برعهده داشت، هک کند.

هکرهای انانیموس سودان همچنین اخیرا موفق شده بودند شرکت‌های ارتباطات و شرکت برق رژیم صهیونیستی را هک کنند که این اقدام منجر به قطعی گسترده برق در سراسر فلسطین اشغالی شد. با این حال، رژیم صهیونیستی مدعی شد که این اختلال به دلیل نقص فنی در نیروگاه تولید برق حیفا رخ داده است.

 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول