اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: روی آسفالت و زمین خاکی هم باید پیکان را می‌بُردیم/ استقلال هم زمان استراماچونی دو بار در آزادی بازی کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی استراماچونی سرمربی استقلال بود با همین پیکان دو بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند.

گل‌محمدی: روی آسفالت و زمین خاکی هم باید پیکان را می‌بُردیم/ استقلال هم زمان استراماچونی دو بار در آزادی بازی کرد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: از 3 امتیازی که گرفتیم، خیلی خوشحال هستیم و خدا را شکر می‌کنیم. هر بازی‌ای که در لیگ داریم مانند یک فینال می‌ماند و حساسیت بازی خیلی زیاد است و به هر صورت ممکن است روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد. در مجموع توانستیم یک بازی خوب انجام بدهیم با توجه به اینکه تیم حریف منظم و تاکتیکی است که دفاع تیمی را خیلی خوب رعایت می‌کند دیدیم که موقعیت زیادی به پرسپولیس ندادند.

*با این 3 امتیاز در کورس قهرمانی ماندیم

وی افزود: چشم به ضد حملات داشتند و در یک یا دو مورد خطرناک بودند. واقعاً برای ما بازی سختی بود و به سختی از لایه‌های دفاعی حریف گذشتیم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این 3 امتیاز را بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم. 

* می‌توانستیم استادیوم را پُرتر ببینیم

سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: همه بازیکنان ما در  این بازی تمرکز خیلی خوبی داشتند و با دوندگی و تعصب زیادی که به خرج دادند نتیجه هم گرفتند، از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم. ضمن اینکه این برد را به همه هواداران پرسپولیس به ویژه آنهایی که امروز در استادیوم بودند تبریک می‌گویم. با وجود ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت باز هم استقبال خوبی از این بازی داشتند از همه تشکر کرده اما باز هم می‌توانستیم استادیوم را پرتر ببینیم. 

*برایمان مهم نبود بازی در آزادی برگزار شود

گل‌محمدی در خصوص اینکه پرسپولیس در مقطعی به مصاف پیکان رفت که هجمه‌ها علیه این تیم زیاد بود و حریفان بیانیه‌های زیادی صادر کردند که سبب وارد شدن فشار به این تیم شد، گفت: به بازیکنان گفتم بازی در هر جایی باشد می‌خواهد چمن مصنوعی، آسفالت یا خاکی باید بازی را ببریم. برای من واقعاً فرقی نمی‌کرد هرچند هواداران در استادیوم آزادی حضور دارند اما با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد فقط هدف ما گرفتن 3 امتیاز بود. هر جایی بازی برگزار می‌شد استقبال می‌کردم و اصلاً برای ما زیاد مهم نبود بازی در آزادی برگزار شود؛ اما مهم بود هواداران در این مقطع از فصل کنار پرسپولیس باشند زیرا وجود آنها می‌تواند به ما خیلی انگیزه بدهد و کمک کند.

* استقلال در زمان استراماچونی دوبار در ورزشگاه آزادی بازی کرد

وی افزود: چرا نباید از هواداران‌مان  استفاده کنیم ضمن اینکه این اتفاق در سال‌های گذشته برای استقلال هم افتاده است. وقتی استراماچونی سرمربی این تیم بود با همین پیکان دو بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. برخی تصمیم‌گیری‌ها نه دست باشگاه است و نه دست مربیان، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم‌‌‌هایی گرفته می‌شود و امنیت تماشاگران در اولویت قرار می‌گیرد. 

* در اینکه حسینی یک مربی کاربلد و باشرف است، شکی نیست

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: باید از تیم پیکان هم تشکر کنم. زیرا هم بازی خیلی خوب، با غیرت و با شرفی از خودشان نشان دادند. با وجود صحبت‌های زیادی که پشت‌سر مجتبی حسینی مطرح شد دیدید چقدر خوب فوتبال بازی کرده، دفاع و حمله کردن . در اینکه حسینی یک مربی کاربلد و با شرف در فوتبال ایران است هیچ شکی نیست. با این جوانانی که دارد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. اما به هر حال این هجمه‌ها بود و فشار زیادی به ما و تیم آوردند. باز هم خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم. 

*4 فینال پیش رو داریم

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا از وضعیت شیخ دیاباته و پریرا رضایت دارد، عنوان کرد: اگر در مجموع بخواهیم عملکرد آنها را در لیگ حساب کنیم با توجه به دقایقی بازی کردند برای تیم ما مثمر ثمر بودند. همه بازیکنانی که به ویژه امروز به زمین آمدند عملکرد خیلی خوبی داشتند. قطعاً چهار فینال در لیگ برتر و ان‌شاءالله جام حذفی پیش‌رو داریم. امیدوارم از مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی هم بگذریم. همه بازیکنانی که اکنون در تیم هستند شرایط خیلی خوبی داشته و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. 

*صحنه خطا روی سعید صادقی را ندیدم

وی در مورد اینکه با وجود اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس در صحنه‌ای که روی سعید صادقی پنالتی اعلام نشد اعتراض زیادی کرد، گفت: در بازی‌های حساس و هفته‌های پایانی لیگ که در حال طی کردن هستیم اعتقاد دارم داوری که خوب تمرکز کند می‌تواند قضاوت خوبی داشته باشد. در مورد صحنه روی سعید صادقی باید کارشناسان نظر بدهند. اما در کل بنیادی‌فر روی همه دقایق بازی تمرکز خوبی داشت. خود من هنوز آن صحنه را ندیدم اما ظاهراً کارشناسان گفته‌اند پنالتی بوده است. امیدوارم در هفته‌های پایانی همه داوران بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. ما هم می‌توانیم به آنها کمک کرده و شرایطی فراهم کنیم تا راحت‌تر و بدون اشتباه سوت بزنند. 

*هنوز دو هفته سرنوشت ساز باقی مانده است

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر به قهرمانی تیمش که پرسپولیسی‌ها می‌گویند کسب آن از قهرمانی دیگری شیرین‌تر است امید دارد و استرس تیمش در این مسابقه عنوان کرد: استرس داشتن طبیعی است زیرا رقابت خیلی فشرده و پایاپای است. سپاهان و حتی استقلال هنوز پا پس نکشیده‌اند. هنوز لیگ تمام نشده و دو هفته سرنوشت‌ساز برای ما مانده است. باید شرایطی فراهم کنیم تا با تمرکز بیشتر و به دور از حاشیه این دو بازی را نیز با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

*قهرمانی پرسپولیس می‌تواند یکی از خاطره انگیزترین قهرمانی‌ها باشد

گل‌محمدی افزود: هدف اصلی ما کسب قهرمانی لیگ برتر است. همه قهرمانی‌ها واقعاً با سختی به دست می‌آید. خود من از پنجمین متوالی قهرمانی پرسپولیس خاطرات خیلی خوب و به یادماندی دارم و هیچ وقت آن را فراموش  نمی‌کنم اما این قهرمانی نیز با  توجه به رقابتی که در بالای جدول دارد می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین قهرمانی پرسپولیس باشد. توکل ما بر خدا است و با اتحاد و همدلی خوب به سمت قهرمانی می‌رویم البته بیشتر تلاش و تمرکز کنیم. این راهی است که باید به سمتش برویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول