اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تدوین تاریخ شفاهی ۸۰ ساله قرآن در سوادکوه

بخش اول تدوین تاریخ شفاهی ۸۰ ساله قرآن سوادکوه با ۱۰ ساعت مصاحبه از ۱۶ فعال قرآنی توسط کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی انجام شد.

تدوین تاریخ شفاهی ۸۰ ساله قرآن در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، علی جانبازی صبح امروز در جلسه هماهنگی رونمایی از تمبر «تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه» به ضرورت ثبت مدیریت دانش در سوادکوه اشاره کرد و گفت: زنده‌نگه‌داشتن نام و یاد اندیشمندان و دانشمندان که به دانش خدمت کردند و معرفی آنان به آیندگان یکی از شاخص‌های ثبت مدیریت دانش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سوادکوه، افزود: تجربه‌نگاری، احیای سنت‌های گذشته، شناسایی عالمانی که به آنان دسترسی نداریم از شاخص‌های دیگر ثبت مدیریت دانش است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح «تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه» از ابتکارهای قابل تحسین کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه است، خاطرنشان کرد: ثبت آنچه در تاریخ مکتوب نیامده‌است و در قالب تاریخ شفاهی بیان می‌شود، کار ارزشمندی است.

*مصاحبه ۱۰ ساعته برای اجرای طرح «تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه»

حجت الاسلام مهدی صداقتی با اشاره به ابتکار کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در اجرای طرح «تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه»، گفت: بخش اول طرح «تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه» از بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: در بخش اول طرح «تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه» با دو دوره فراخوان عمومی و دعوت از جامعه هدف از ۱۶ نفر از مکتب‌خانه‌داران، مربیان و افراد اثر‌گذار قرآنی که در طول ۸۰ سال اخیر در شهرستان فعالیت مؤثر داشتند به مدت ۱۰ ساعت و ۷ دقیقه مصاحبه تفصیلی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: خروجی «تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه» به صورت تمبر، ویژه‌نامه، کلیپ و مستند است.

محسن بخشی مدیرکل پست مازندران هم به همکاری در رونمایی از تمبر تاریخ شفاهی قرآن سوادکوه خبر داد.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول