اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت اعلام شد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت گفت: شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود.

برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر در خصوص برنامه های روز ملی جمعیت که مصادف با روز 30 اردیبهشت ماه است، اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز ملی جمعیت، وزارت ورزش و جوانان مطابق سال گذشته برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح کشور اجرا می کند.

وی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می توان به « برگزاری مراسم تجلیل از فعالان و خادمان حوزه جمعیت و فرزندآوری» اعم از گروه‌های جهادی، مدیران کل، نویسندگان، کارگردانان، هنرمندان و همچنین تقدیر از گروه‌های مرجع و تأثیرگذار مانند ورزشکاران، بازیگران و تقدیر از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر که در کار و تحصیل موفق بوده‌اند، اشاره کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادامه داد: « برگزاری کمپین‌های رسانه‌ای با موضوع بزرگداشت روز ملی جمعیت»، «برگزاری نشستهای تخصصی با حضور صاحب نظران استانی توسط رسانه‌ها»، «برگزاری نشست مدیران کل استان‌ها با گروه‌های اثرگذار در حوزه جمعیت» و «برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی با حضور اعضای خانواده‌ها» از دیگر برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور به مناسبت بزرگداشت روز ملی جمعیت خواهد بود.

وی با بیان این که شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود، اظهار داشت: بر اساس توافق صورت پذیرفته با وزارت کشور، برگزاری «برنامه جایزه ملی جمعیت» با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری‌ها در سطح کشور نیز از دیگر برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در هفته جمعیت خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول