اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت ۲۲ هزار و ۸۲۶ تماس با سامانه 141 راهداری چهارمحال و بختیاری/ ۹۰ درصد از شکایات رسیدگی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۹۰ درصد از گزارش‌های مردمی ثبت‌شده در خصوص مشکلات حوزه راه در استان از طریق سامانه ۱۴۱ ، رسیدگی شده است.

ثبت ۲۲ هزار و ۸۲۶ تماس با سامانه 141 راهداری چهارمحال و بختیاری/ ۹۰ درصد از شکایات رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی از سامانه ۱۴۱ به عنوان پل ارتباطی این اداره با مردم یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱  به بیش از ۹۰ درصد از گزارشات مردمی ثبت‌شده در خصوص مشکلات توسط این سامانه رسیدگی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح نوع مشکلات مطرح شده توسط مخاطبان سامانه هوشمند ۱۴۱ افزود: سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و توانسته با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم کرده و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کند.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۹۰ درصد از گزارشات مردمی که در این سامانه ثبت شد رسیدگی شده است و با فعالیت مستمر راهداران و پرسنل در محورهای مواصلاتی استان سعی شده است پاسخگویی به مشکلات مردم به نحو مطلوبی انجام شود.

غلامی توضیح داد: از مجموع  ۲۲ هزار و ۸۲۶ تماس و گزارش ثبت شده در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۲ هزار و ۳۶۹ تماس پاسخ داده شده است، که مربوط به وضعیت محورهای مواصلاتی استان از جمله چاله‌های مخاطره‌آمیز، ناهمواری سطح راه، خرابی آسفالت، پاکسازی سطح راه و نقص حفاظ‌ها و علائم ایمنی آسیب‌دیده و نا‌ایمن و برف‌روبی و همچنین در حوزه حمل و نقل مسافر و بار بوده است.

وی مدت زمان پیگیری و رسیدگی به شکایات مردمی را متغیر عنوان کرد و گفت: شکایت‌ها در اسرع وقت پیگیری می‌شود اما با توجه به نوع شکایت بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است زیرا در بعضی موارد موانع قانونی وجود دارد و برای رسیدگی به شکایت باید یکسری مراحل طی شود که زمان‌بر است.

غلامی ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی، شرایط جوی، حوزه حمل و نقل، راه‌های مسدود و بازگشایی‌شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.

پایان پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول