اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورعلی‌گنجی: 5 تیم در جام ملت‌های آسیا شانس قهرمانی دارند/ یک لغوش می‌تواند کار را سخت کند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرعه ما خوب است و 4-5 تیم در آسیا می‌توانند در جام ملت‌ها قهرمان شوند.

پورعلی‌گنجی: 5 تیم در جام ملت‌های آسیا شانس قهرمانی دارند/ یک لغوش می‌تواند کار را سخت کند

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی پورعلی گنجی پس از برد پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: به هواداران پرشورمان تبریک می‌گویم. خداراشکر توانستیم با تمرکز بالا این مسابقه را 4 بر صفر ببریم. آخر فصل است و می‌دانیم که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد. از اول بازی تصمیم گرفتیم و با قدرت و تمرکز کامل پیش رویم و مثل برادر پشت یکدیگر بجنگیم.

مدافع پرسپولیس گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است و آنها هم می‌روند که پیروز میدان شوند. ما تصمیم‌مان این بود که در 7-8 بازی آخر پیروز شویم. 6 بازی را بردیم و امیدوارم بازی هفتم را نیز مقابل نساجی در قائم شهر پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی نیز در خصوص قرعه کشی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: با شرایطی که وجود دارد، فکر می‌کنم در قرعه خوبی قرار داریم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و قهرمان آسیا شویم. به نظرم 4-5 تیم در آسیا حضور دارند که می‌توانند قهرمان شوند مثل عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و ایران. من فکر می‌کنم حسابی برنامه ریزی کنیم و بازی‌های تدارکاتی بگذاریم و ان‌شاءالله بتوانیم در کنار یکدیگر پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

پورعلی گنجی در خصوص تشویق پرشور هواداران نیز اظهار داشت: هواداران همیشه پشت ما بودند، هر چه داریم از آنها داریم. پرسپولیس از این هوادار شور، اشتیاق و انرژی می‌گیرد. آخرین بازی را خداراشکر در آزادی توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول