اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

قحط الرجال در انتخاب سخنگوی شورای رقابت/ یار غار روحانی چگونه سخنگوی شورای رقابت شد؟

یکی از مهمترین مشکلات امروز اقتصاد کشور سامان‌دهی صنعت خودرو است که در نهایت حرف و حدیث‌های پیرامون آن منجر به استیضاح وزیر صمت نیز شد.

قحط الرجال در انتخاب سخنگوی شورای رقابت/ یار غار روحانی چگونه سخنگوی شورای رقابت شد؟

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- نود اقتصادی نوشت: بررسی مشکلات پیرامون صنعت خودرو نشان می‌دهد که دخالت شورای رقابت در تنظیم بازار خودرو نقش مهمی در معضلات اخیر دارد. در این میان نام یک چهره به عنوان سخنگوی شورای رقابت بیش از پیش در رسانه‌ها دیده می‌شود.

اسماعیل شجاعی که چندی است به عنوان سخنگوی شورای رقابت مواضع این شورا را در خصوص بازار خودرو در رسانه‌ها مطرح می‌کند، در حالی این سمت را بر عهده دارد که سال‌ها سخنگوی حزب اعتدال و توسعه (حزب محمدباقر نوبخت) بوده است.

شجاعی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و رئیس کمیته تشکیلات و سازماندهی این حزب است و در سال‌های اخیر مواضع تندی را در دفاع از دولت گذشته و منتقدین سیاست‌های حسن روحانی مطرح کرده است.

او در سال ۹۶ در حمایت از حسن روحانی مدعی شده بود که در صورت روی کار نیامدن دولت تدبیر و امید کشور با تورم ۴۷۰ درصدی ونزوئلا رو به رو می‌شد و شاهد ۱۰ برابر شدن قیمت دلار می‌شدیم. شجاعی در موضع جنجالی دیگر با حمله به محمد باقر قالیباف رئیس کنونی مجلس گفته بود که «آقای قالیباف اگر می‌تواند از عملکرد شهرداری، فاجعه پلاسکو، فروش تراکم و واحدهای تجاری دفاع کند.»

با وجود این مواضع و سبقه‌ای که شجاعی در حزب اعتدال و توسعه دارد، مشخص نیست که شورای رقابت برای سخنگویی چرا باید وی را انتخاب کند؟ حالا سؤال اینجاست آیا رقابت‌های سیاسی و جناحی منجر به شیطنت سخنگوی شورای رقابت برای بیان مواضع این شورا نمی‌شود؟

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول