اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ابوترابی: کمیسیون اصل 90 نتیجه بررسی ماجرای خودروهای شاسی بلند را قبل از انتخابات هیات رئیسه اعلام کند

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل 90، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.

ابوترابی: کمیسیون اصل 90 نتیجه بررسی ماجرای خودروهای شاسی بلند را قبل از انتخابات هیات رئیسه اعلام کند

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مأمور شدند تا موضوع دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند و گزارش خود در این باره را ارائه کنند.

وی افزود: بخش‌های مأمورشده برای تهیه این گزارش هرچه زودتر گزارش خود در باره دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را نهایی و نتیجه کار را به اطلاع مردم و نمایندگان برسانند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون اصل نود، حراست و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تلاش کنند تا این گزارش را قبل از انتخابات هیات رئیسه که بنا است در روز سه شنبه دوم خرداد ماه برای اجلاسیه چهارم برگزار شود، نهایی و اعلام کنند و اگر این امر محقق نشد، در مدت کوتاهی این کار را انجام دهند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر گزارش مربوط به این موضوع به صورت شفاف ارائه شود و مردم و همه نمایندگان آنها در مجلس در جریان اصل ماجرا قرار گیرند.

وی افزود: درخواست ما فقط تأکید بر تسریع در ارائه نتیجه بررسی‌ها و ایجاد شفافیت در موضوع دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول