اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

واکنش کاربران به تطهیر داعشی‌های کراواتی در اصفهان

شش ماه از حادثه تروریستی محله خانه اصفهان می‌گذرد. در این حادثه اشرار مسلح حامی زن زندگی آزادی، 3 نفر از مدافعان امنیت را به شهادت رساندند. اکنون با صدور حکم نهایی، رسانه‌های ضد انقلاب سعی در تطهیر این تروریست‌ها دارند.

واکنش کاربران به تطهیر داعشی‌های کراواتی در اصفهان

فارس‌پلاس؛ وکنش کاربران - شش ماه از فراخوان رسانه های معاند برای اغتشاش در محله خانه اصفهان می‌گذرد. با فراخوان ضد انقلاب تعدادی از اشرار تروریست حامی اغتشاشات، مسلحانه وارد میدان می‌شوند و به سمت مامورین تیراندازی می‌کنند. در تیراندازی اشرار یک مامور فراجا و ۲ بسیجی مدافع امنیت به شهادت می‌رسند. همزمان با تایید حکم اعدام این اشرار در دادگاه تجدید نظر، ضدانقلاب و اپوزیسیون موج رسانه ای برای حمایت از آن‌ها به راه انداخته‌اند. نه به اعدام هشتگ پرکاربرد ضدانقلاب برای حمایت از تروریست‌ها و اشرار زن زندگی آزادی است که این بار نیز آن را به‌کار برده‌اند. این اقدام ضدانقلاب، با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

زن زندگی آزادی رمز عملیات تروریستی خانه اصفهان

در ۲۵ آبان تعدادی از اشرار مسلح همزمان با فراخوان ضد انقلاب خود را مسلح کرده و با تجمع در محله خانه اصفهان به سمت مامورین مدافع امنیت تیر اندازی کردند. پس از ترک محل جرم این افراد فیلمی را در فضای مجازی منتشر کردند که نشان از بر عهده گرفتن تیراندازی و به شهادت رساندن ماموران مدافع امنیت بود. این افراد در هنگام فرار به شهرهای شمالی کشور دستگیر شدند.

 

ماجرای حادثه تروریستی خانه اصفهان به روایت تصویر

مردم خواستار مجازات تروریست‌ها

مردم برای تشییع هم‌وطنانی که توسط این اشرار به شهادت رسیدند سنگ تمام گذاشتند و مطالبه آنها مجازات اشراری بود که باعث ایجاد ناامنی شده و مامورانی که وظیفه آنها برقراری امنیت بود را به شهادت رساندند. 

 

مطالبه مردم، مجازات اشرار و تروریست های دخیل در وقایع محله خانه اصفهان

مظلوم نمایی، ابزار رسانه‌ای حامیان تروریست‌ها

حالا پس از ۶ ماه حکم دادگاه تجدید نظر آن‌ها اعلام شده و طبق این حکم صالح هاشمی متهم به کشیدن سلاح کمری و عضویت در گروهک منافقین، مجید کاظمی متهم به کشیدن سلاح کلاشنیکوف و سعید یعقوبی متهم به خرید و فروش اسلحه به عنوان متهمان ردیف اول تا سوم به جرم «محاربه» به اعدام محکوم شدند.همزمان با اعلام حکم نهایی رسانه های معاند با هجمه رسانه‌ای سعی در بیگناه نشان دادن این افراد داشتند و برای آنها از هشتگ اعدام نکنید استفاده کردند. این درحالی است که این افراد نسبت به جرم خود اعتراف کرده و گفته اند که تحت تاثیر فضای مجازی و (همین) رسانه‌های معاند دست به این اقدام زده‌اند.

 

فیلم اعترافات اشرار حادثه تروریستی خانه اصفهان

 

مشاجره لفظی دونفر از قاتلان حادثه تروریستی خانه اصفهان هنگام بازجویی

کاربران فضای مجازی خواستار مجازات اشرار 

کاربران فضای مجازی نسبت به اقدامات ضد انقلاب و ایجاد موج رسانه ای در حمایت از اشرار زن زندگی آزادی واکنش نشان دادند.برخی کاربران فضای مجازی با هشتگ #مجازات_اشرار_مسلح ، مجازات این اشرار را خواستار شدند. فیلم وداع دختر شهید چراغی با پدرش نیز در کنار این مطالبه مورد توجه کاربران قرار گرفته است. 

 

وداع دختر شهید چراغی (از شهدای حادثه تروریستی خانه اصفهان) با پیکر پدرش

مطالبه کاربران فضای مجازی نسبت به مجازات عاملان حادثه تروریستی محله خانه اصفهان:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برخی دیگر از کاربران فضای مجازی به بازدارندگی اجرای حکم اعدام برای تکرار نشدن این جرائم اشاره کردند. این کاربران گفتند در صورت مماشات این افراد جری تر می‌شوند:
 

 

 


برخی از کاربران به راهبرد رسانه‌ای ضدانقلاب و اپوزیسیون در حمایت از اشرار و تروریست‌ها اشاره کردند و گفتند رسانه‌های معاند به دنبال مظلوم نمایی و حمایت از قاتل هستند. همچنین برخی به بی‌منطقی ضدانقلاب در حمایت از این اشرار اشاره کردند:
 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول