اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

برگزاری اولین کنگره بین‌المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی

نخستین کنگره بین‌المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی با همکاری دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و انجمن مهندسی ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

برگزاری اولین کنگره بین‌المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران،  شاهین رفیعی، دبیر علمی کنگره بین‌المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی با اعلام خبر برگزاری اولین کنگره بین‌المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی گفت: همزمان با برگزاری پانزدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی، اولین کنگره بین‌المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی، ۲۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

استاد دانشگاه تهران افزود: «طراحی و ساخت»، «فناوری پس از برداشت»، «انرژی‌های تجدیدپذیر» و «مکانیزاسیون کشاورزی و مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی» از محورهای اصلی این کنگره است.

رفیعی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در کنگره می‌توانند در قالب عضو هیأت علمی، دانشجو و یا از طرف شرکت‌های مرتبط و همچنین به صورت آزاد در بخش مربوطه شرکت کرده و دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی بخش بین‌الملل کنگره از طریق ارسال ایمیل و پوستر کنگره به اساتید و دانشجویان بین‌الملل انجام شده است، افزود: تاکنون تعدادی مقاله خارجی برای کنگره ارسال شده و تعدادی از اساتید صاحب‌نظر در محورهای کنگره به عنوان سخنران کلیدی اعلام آمادگی کرده‌اند و با توجه به اینکه بیش از ۲ ماه برای ارسال مقاله‌ها فرصت باقی است، انتظار می‌رود تعداد مقاله‌های خارجی افزایش پیدا کند.

رفیعی خاطر نشان کرد: مقاله‌های ارسالی باید در حوزه محورهای کنگره و مستخرج از کارهای پژوهشی نویسنده باشد و پیشتر در کنگره دیگری ارائه نشده باشد و مقاله‌های برتر هر محور برای چاپ به نشریه‌های  علمی پژوهشی و ISI معرفی می‌شوند.

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی گفت: مهلت ارسال مقاله‌ها تا ۳۱ خردادماه است و در صورت تمدید از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه کنگره به صورت حضوری است، افزود: امکان شرکت مجازی برای برخی سخنرانان کلیدی که امکان حضور در کنگره را نداشته باشند نیز وجود دارد.
رفیعی از جشنواره دانش‌آموزی، برگزاری کارگاه‌های علمی، رویداد استارت‌آپی و همچنین نمایشگاه ماشین‌های کشاورزی و صنایع وابسته به عنوان برنامه‌های جانبی این کنگره نام برد و گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت کنگره به نشانی https://nicame1402.ut.ac.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول