اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کوتاه از مناطق پایتخت| از رونمایی پرتال جدید شهرداری تا برپایی روایت قرار عشق در باب الرضای تهران

مناطق 22گانه شهرداری تهران هر روز خدماتی به شهروندان ارائه می دهند که گزیده آنها اطلاع رسانی می شود.

کوتاه از مناطق پایتخت| از رونمایی  پرتال جدید شهرداری تا برپایی روایت قرار عشق در باب الرضای تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،تورج فرهادی،شهردار منطقه ۱۹ ضمن رونمایی از پرتال جدید شهرداری در خصوص قابلیت‌های آن گفت: پرتال شهرداری منطقه پس از چند سال به روزرسانی شده است اما با این تفاوت که در پرتال جدید، شهروندان و پاسخ به نیازهای آنها مبنای طراحی و ارائه خدمات قرار گرفته است.  

فرهادی پرتال منطقه را به عنوان ویترینی برای نمایش و ارائه خدمات و فعالیت‌های مختلف شهرداری دانست و ادامه داد: بررسی و بروز رسانی پرتال از اولویت‌های اجرایی حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه بوده و در حال حاضر نیز با قابلیت مسیر یابی برای شهروندان و نیز محتوای جامع‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته است.  

وی ادامه داد: در پرتال جدید علاوه بر ارائه اطلاعاتی درخصوص منطقه، خدمات اینترنتی در حوزه شهرسازی و پرداخت عوارض ایجاد و صفحاتی نیز ویژه اخبار و خدمات نواحی و محلات طراحی شده است.  

شهردار منطقه با اشاره به مناسب سازی پرتال برای موتورهای جست و جو افزود: در پرتال جدید کاربران می‌توانند با سرعت و سهولت بیشتری به اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.  

علاوه بر این دسترسی به آرشیو اخبار و لینک‌های ویژه برخی نهادهای مرتبط با شهرداری، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه، بولتن اخبار و نیز گزارش تصویری و اخبار چند رسانه‌ای از دیگر خدمات کاربردی در پرتال جدید شهرداری این منطقه است.  

شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی region۱۹.tehran.ir از خدمات و امکانات پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ بهره مند شوند.

 

 

برنامه ریزی برای طراحی، احداث و توسعه یادمان‌های شهدای گمنام در بوستان‌های شهر تهران

نشست جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و مسئول ستاد شهدای گمنام شهرداری تهران با مهندس وحیدرضا محمدی انارکی، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با موضوع طراحی، احداث و بهسازی یادمان‌های شهدای گمنام در فضاهای عمومی شهر تهران برگزار شد

در این نشست مقرر شد با عنایت به دستور شهردار محترم تهران و تاکید کمیسیون فرهنگی شورای شهر، موضوع طراحی و احداث یا مرمت و توسعه یادمان‌های شهدای گمنام در بوستان‌های تهران با تصمیم ستاد شهدای گمنام شهرداری به تناسب به سازمان بهشت زهرا، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، سازمان مهندسی مشاور، سازمان زیباسازی شهرداری و مناطق شهرداری، واگذار شود.

یادآور می‌شود دبیرخانه دائمی ستاد ساماندهی یادمان های شهدای گمنام شهرداری به دستور شهردار تهران در سازمان بهشت زهرا (س) تشکیل شده است.

 

از برگزاری «پویش مهرخواهری، مهربرادری» تا برپایی روایت قرار عشق در باب الرضای تهران

مهدی اسمعیلی معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۵ ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختر گفت: ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی به منظور پاسداشت دهه کرامت در فضای مجازی، سطح محلات، مساجد و مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تشریح این برنامه ها پرداخت و افزود: «پویش مهر خواهری مهر برادری» با اجرای برنامه‌هایی نظیر برگزاری افتتاحیه جشن بزرگ دهه کرامت، برپایی استیج، سلفی گرفتن دختر با پدران با هدف ارتقای کیفیت رابطه دختر و پدری و آموزش نقش یک دختر در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در بوستان گلزار ناحیه یک اجرا خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: برپایی کاروان خودرویی سیار راوی‌گری حدیث سلسله الذهب در معابر، برپایی گذر رضوی در ایام دهه کرامت در بوستان گلزار با موکب‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، جشنواره‌های ورزشی، کودک، سرگرمی و برنامه‌های میدانی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی گذر رضوی (شامل بخش‌های فکری، سرگرمی، ورزشی و بازیهای بومی و محلی) با محوریت آستان قدس رضوی و برگزاری «پویش مهرخواهری مهر برادری» شامل اختتامیه جشن بزرگ دهه کرامت با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و استیج از سایر برنامه های این دهه خواهد بود.

اسمعیلی گفت: همچنین مسابقه دلنوشته برای امام رضا(ع) برای تمامی گروه‌های سنی دختران در بوستان گلزار برپا می‌شود.

این گزارش حاکی است؛ هویت بخشی و فضاسازی و تولید محتوا با استفاده از ظرفیت تبلیغی موجود در قالب پیام‌های فرهنگی متناسب با ایام دهه کرامت در بیلبوردهای شهری و فضای مجازی صورت گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول