اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: تل‌آویو و شهرهای رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های ماست

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره قدرت موشکی مقاومت فلسطین تأکید کرد این جنبش برای آغاز جنگ‌های پیاپی در نهایت آمادگی قرار دارد.

جهاد اسلامی: تل‌آویو و شهرهای رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های ماست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز جمعه تأکید کرد که توهمات زورگویی دشمن صهیونیستی در برابر اراده ملت فلسطین شکست خواهد خورد و به پیروزی بزرگ منجر می‌شود.

النخاله در جریان سخنرانی در مراسمی که به مناسبت یادبود شهدای اخیر جنگ غزه موسوم به «انتقام آزادگان» برگزار شد، گفت: شهدا ما را به سمت موازنه وحشت با دشمن، هدایت می‌کنند. ما در جنگ آزادگان به برکت خون شهدا، موفق شدیم، اتحاد ملت فلسطین را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه به دشمن ثابت کردیم که برای آغاز جنگهای پیاپی در نهایت آمادگی قرار داریم، ادامه داد: هر عملیات ترور، با پاسخ محکم و دردآوری از سوی ما مواجه خواهد شد و تل‌آویو و سایر شهرهای رژیم صهیونیستی، از تیررس موشکهای ما دور نیست.

دبیر کل جهاد اسلامی جنگ غزه را روز اتحاد و تکامل مقاومت دانست و گفت: رزمندگان ما معادلات جدیدی رقم زدند. جنگهای ما ثابت کرد که می‌توانیم در برابر پروژه صهیونیسم به پیروزی برسیم. جهاد اسلامی، فقط یک گروه فلسطینی است که در میدان جنگید.

بامداد سه‌شنبه   (۱۹ اردیبهشت) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

 اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد. بر اساس جدیدترین آمار از شمار قربانیان فلسطینی در دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه، ۳۳ نفر شهید و ۱۹۰ نفر هم مجروح شدند.

النخاله ضمن تکذیب ادعای صهیونیستها درباره ترک میز مذاکرات در جنگ اخیر، تصریح کرد: در روز پنجم جنگ، متن توافق نهایی را روی میز گذاشتیم. پس از پنج روز جنگ، به آنان (واسطه‌ها) گفتیم یا دشمن این متن را می‌پذیرد یا مذاکرات را ترک می‌کنیم. ما بر این باور بودیم که امت اسلام می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

وی ضمن قدردانی از حمایت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان از ملت فلسطین، گفت: موضع برادران حزب الله که در سحنرانی سید حسن آمد، نشان داد که حزب الله در حمایت از ملت فلسطین، [در جنگ غزه] وارد عمل خواهد شد و ملت و مقاومت ما، قدردان این مواضع هستند.

دبیر کل جهاد اسلامی با بیان اینکه حضور دائم اتاق عملیات مشترک و آمادگی آن برای آغاز جنگ، باعث شد که این جنگ، طولانی نشود، از تمامی حامیان فلسطین به ویژه جمهوری اسلامی ایران، سوریه، یمن و حزب الله قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول