اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

طرح جدید رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس

پس از گزارش منابع صهیونیستی درباره مخالفت دو سوم شهرک‌نشینان با زندگی در قدس اشغالی، کابینه رژیم صهیونیستی برای اسکان شهرک‌نشینان جوان در قدس اشغالی ۲۶ میلیون دلار بودجه اختصاص داد.

طرح جدید رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کابینه رژیم صهیونیستی، ظهر امروز (یکشنبه)، نشستی ویژه را در تونل‌های میدان «البراق» در محله قدیمی قدس اشغالی برگزار کرد تا طرح جدیدی را در جریان این جلسه تصویب نماید.

بنابر گزارش روزنامه «العربی الجدید» به نقل از روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، طبق این طرح، تل‌آویو ۹۵ میلیون شِکِل (معادل با ۲۶ میلیون دلار) را برای جذب و اسکان شهرک‌نشینان جوان در قدس اشغالی اختصاص خواهد داد.

این نشست به مناسبت سالگرد روز موسوم به «قدس» در اراضی اشغالی فلسطین برگزار شده است که طی آن رژیم صهیونیستی سالروز اشغال قدس شرقی را جشن می‌گیرد.

براساس گزارش اسرائیل هیوم، در این طرح که با همکاری شهرداری قدس اشغالی و با حمایت سازمان‌های صهیونیستی تنظیم شده است، رژیم صهیونسیتی شهرک‌نشینان متأهل و مجرد ۱۸ تا ۳۵ سال را ترغیب خواهد که در قدس اشغالی ساکن شوند.

در همین راستا، داده‌‌های مرکز آمار رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که بیش از ۱۸ هزار مهاجر ۱۸ تا ۳۵ سال صهیونیست، وارد اراضی اشغالی فلسطین شده‌اند که ابتدا در سال ۲۰۱۸ در قدس ساکن شدند و سپس ۳۰ درصد آن‌‌ها قدس را در پنج سال گذشته ترک کردند.

این طرح پس از آن مطرح شده است که نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی فلسطین نشان داده است دوسوم شهرک‌نشینان صهیونیست قدس را غیرمنسجم می‌دانند و زندگی در این شهر را نمی‌پذیرند.

نتایج این نظرسنجی که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا آن را منتشر کرده است، حاکی از آن است ۶۲ درصد شهرک‌نشینان صهیونیست زندگی در قدس را نمی‌پذیرند و تنها ۳۰ درصد برای زندگی در قدس اشغالی اعلام آمادگی کرده‌اند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول