اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بیانیه شورای ائتلاف در پی شهادت 5 مرزبان ایرانی/ تروریست‌های جیش الظلم پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به شهادت 5 مرزبان ایرانی توسط تروریست‌های جیش الظلم، اعلام کرد: تروریست‌های جیش الظلم پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد.

بیانیه شورای ائتلاف در پی شهادت 5 مرزبان ایرانی/ تروریست‌های جیش الظلم پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  در واکنش به شهادت 5 مرزبان  ایرانی توسط تروریست‌های جیش الظلم، اعلام کرد: تروریست‌های جیش الظلم پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

  شهادت 5 تن از مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی که در دفاع از عزت، استقلال و امنیت ایران عزیزمان به شهادت رسیدند را به هموطنان مان، به ویژه خانواده بزرگ نیروی انتظامی و خانواده های داغدیده این جوانان غیور تسلیت عرض می کنیم.

  گروهک تروریستی جیش الظلم که با حمایت قدرت های استکباری به شرارت ها و اعمال ددمنشانه خود ادامه می دهد، قطعا پاسخ سخت و پشیمان کننده ای بابت این جنایت دریافت خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد قطره ای از خون برزمین ریخته این دلاورمردان بی ادعا پایمال شود.

لازم است دولت پاکستان به تعهدات خود جهت امنیت بخشی به مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و همت بیشتری برای کنترل و پاکسازی مناطق مرزی از لوث گروهک های تروریست از خود نشان بدهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن ادای احترام به مرزبانان غیور و خدوم سرزمین ایران اسلامی و عرض تسلیت شهادت این سربازان وطن به ملت شهیدپرور ایران و خانواده معزز آنان، از خداوند متعال علو درجات این شهیدان سرافراز را مسئلت داشته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزبل طلب می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول