اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سرقت مسلحانه کیف نیم‌ میلیون دلاری در ترافیک میرداماد/ سارقان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه کیف نیم میلیون دلاری خبر داد.

سرقت مسلحانه کیف نیم‌ میلیون دلاری در ترافیک میرداماد/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی  از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در خیابان میرداماد خبر داد.  

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منجر به تیراندازی به ارزش 560 هزار دلار در خیابان میرداماد تهران به اداره یکم پلیس آگاهی گزارش داده شد. 

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و بعد از تحقیقات ابتدایی و با بررسی‌های کارآگاهی مشخص شد که کارکنان صرافی شامل یک زن و دو مرد با خودرویی درحال انتقال یک کیف پول به مبلغ 560 هزار دلار بودند که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت NS سفید رنگ مسلح به دو قبضه سلاح کمری به سمت آنها هجوم برده و درحالی که خودرو در ترافیک سنگین قرار داشته و از حرکت باز ایستاده بوده با شلیک چندین گلوله به شیشه‌های خودرو اقدام به سرقت کیف حاوی مبلغ 560 هزار دلار کرده و متواری شدند. 

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه زن جوان در این حادثه از ناحیه دست به شدت مجروح شده بود، تصریح کرد: این کیف قرار بود توسط کارمندان شرکت مبادلات ارزی به دست یک صرافی در خیابان میرداماد برسد که کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی پی بردند که یکی از کارمندان شرکت پس از این سرقت مسلحانه به طرز مشکوکی ناپدید شده است. 

وی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی متوجه شدند که کارمند شرکت با همدستی دو نفر دیگر از دوستان خود اقدام به این سرقت مسلحانه کرده اما یکی از آنها به کشور همسایه گریخته است. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه کارمند شرکت و یکی از همدستان وی را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از کارمندان صرافی اعتراف کردند همچنین مقداری از پول‌های مسروقه و 2 خودرو لوکس که با دلارهای سرقتی خریداری شده بود، کشف شد. 

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان برای استرداد دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول