اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

واکنش سیدمحمد معتمدی به شایعه ممنوعیت کاری برخی هنرمندان موسیقی/ باز هم پای کارچاق‌کن فضای مجازی در میان است

سیدمحمد معتمدی گفت: خبر ممنوعیت کاری من شایعه کسانی است که نه در خبرگزاری‌های رسمی کار می‌کنند نه سمتی دارند و فقط تامین‌کننده خبرهای «منوتو» هستند.

واکنش سیدمحمد معتمدی به شایعه ممنوعیت کاری برخی هنرمندان موسیقی/ باز هم پای کارچاق‌کن فضای مجازی در میان است

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، اخیرا خبری مبنی بر ممنوعیت کاری تعدادی از خوانندگان کشور در فضای مجازی منتشر شده است. تحقیقات حاکی از این است که این دست اخبار از سوی یکی از خبرنگاران به اصطلاح آزاد موسیقی( اما وابسته به شبکه‌های معاندی چون بی بی سی فارسی و ...) در فضای مجازی به انتشار گذاشته شده که بلافاصله پس از انتشار نیز در سطح گسترده‌ای بازنشر می‌شوند.

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این خبر و در اعتراض به رویکرد اینچنین خبرنگارانی نوشت: «خبر ممنوع الکار شدن تعدادی از هنرمندان موسیقی کذب و شایعه است. اینگونه شایعه سازی‌ها موجب بدتر شدن اوضاع نابسامان موسیقی کشور می‌شود.» 

وی تاکید کرد: «این اخبار زرد در فضای موسیقی از سوی شخصی منتشر می‌شود که خود را خبرنگار معرفی کرده ولی در هیچ کدام از خبرگزاری‌های رسمی کشور هیچ سمتی ندارد و فقط یک اینفولوئنسر و کارچاق کن فضای مجازی است.»

معتمدی در این پیام برای اولین بار آشکارا پرده از فعالیت‌های برخی اینفولوئنسرها و کارچاق کن‌های حوزه موسیقی برمی‌دارد. نفراتی که از یک سو کنسرت‌های داخلی را در قبضه خود درآورده اند و از سوی دیگر فعالیت‌های معاندانه‌شان بر کسی پوشیده نیست. همچنانی که در دوران کوتاه اغتشاشات به طور تمام وقت و تمام و کمال در خدمت رسانه‌های معاند قرار گرفته بودند.  

لازم به ذکر است که هر روزه اخباری درباره بده بستان‌ها و کارچاق کنی اجرای کنسرت در تالارهای بزرگ موسیقی کشور، توسط خبرنگار مورد نظر معتمدی  به گوش می‌رسد، در واقع این شخص از یک سو در فضای مجازی علیه نظام فعالیت می‌کند و از سوی دیگر همزمان به عنوان مدیر رسانه‌ای برخی از چهره‌های جوان هنر انقلاب فعالیت دارد. نفوذ این خبرنگار در سطحی است که به واسطه دوستانش در خبرگزاری‌های رسمی کشور در جلسه آشنایی با مدیر جدید بنیاد رودکی با اهالی رسانه نیز حاضر بوده، مادامی که همزمان با شبکه‌های معاندی چون «بی بی سی فارسی» و «من و تو» به صورت مکرر همکاری می‌کند. میدان موسیقی کشور این روزها ابزاری است در دست این نفرات تا بتوانند پول بیشتری به جیب بزنند؛ در روزهای پیش رو در گزارشی مفصل بدان خواهیم پرداخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول