اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

واگذاری بیش از ۴۳ هزار پورت ADSL به مشتریان سنندجی

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۴۳هزار و۵۵ پورت اینترنت پرسرعت مخابرات، به مشتریان ساکن در شهرستان واگذار شده است.

واگذاری بیش از ۴۳ هزار پورت ADSL به مشتریان سنندجی

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۳هزار و ۵۵ مشترک در شهرستان سنندج زیرپوشش اینترنت پرسرعت مخابرات هستند، اظهار داشت: با تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان در راستای ارائه خدمات به مشتریان هیچ تلاشی را دریغ نکرده‌ایم.

وی افزود: وجود ۶۲ هزار و ۴۹۹پورت ADSL منصوبه در این شهرستان بیانگر خدمات و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در این حوزه در شهرستان سنندج است.

وی ضمن تشریح این مطلب که توسعه زیرساخت‌های خدمات اینترنت روستایی در چند سال اخیر، علی‌رغم تعهدات مخابرات مورد توجه این منطقه قرار گرفته است، خاطرنشان ساخت: این امر در راستای تحقق برنامه های عدالت اجتماعی و کاهش شکاف دیجیتالی در حوزه دیتا انجام شده است.

حکمت با بیان اینکه ارائه خدمات یکسان به مشتریان از جمله اقدامات دارای اولویتی است که در دستور کار داریم، یادآورشد: با حمایت مسوولان این حوزه، همراهی و تعامل همکاران توانستیم با استفاده بهینه از امکانات فنی و پناسیل‌های موجود و با در نظر گرفتن توپوگرافی منطقه، خدمات مخابراتی با کیفیت و مطلوبی را به مشتریان ارائه نماییم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان توسعه ظرفیت‌های مخابراتی در نقاط روستایی شهرستان سنندج را اعلام کرد و افزود: در حوزه اینترنت adsl مخابرات در سال جاری در دو روستای دگران و دوشان حدود ۱۰۰ پورت adsl ظرفیت‌سازی شده است.

حکمت تصریح کرد: با ظرفیت‌سازی انجام شده امکان واگذاری سریع پورت‌های adsl به مشتریان و متقاضیان جدید فراهم است.

انتهای پیام 2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول