اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

رژیم صهیونیستی بودجه نظامی و جاسوسی را افزایش می‌دهد

همزمان با افزایش احساس خطر صهیونیست‌ها از تشدید تهدید‌ها، یک مقام ارشد نظامی این رژیم از تمرکز بیشتر بر ایران خبر داد.

رژیم صهیونیستی بودجه نظامی و جاسوسی را افزایش می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با احساس خطر صهیونیست‌ها از تشدید تهدید‌ها، یک مقام ارشد نظامی این رژیم  روز دوشنبه از تمرکز بیشتر بر ایران و افزایش بودجه نظامی خبر داد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، «ایال ضمیر» مدیر کل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی در «نشست هرتزلیا» از تمرکز بیشتر نظامی این رژیم بر ایران خبر داد. وی مدعی سرمایه گذاری در هوش مصنوعی  و استفاده از آن در حوزه نظامی علیه ایران شد.

یک وبگاه تحلیلی صهیونیستی پیشتر در گزارشی نوشته بود، با توسعه زرادخانه عظیم پهپادهای رزمی، ایران توان بالقوه را دارد که بازی را در خاورمیانه تغییر دهد.

وبگاه «جی ان اس» نوشت، این سلاح کشنده جدید نه تنها تهدیدی برای (رژیم) اسرائیل، متحد راهبردی واشنگتن در منطقه است، بلکه تهدیدی مهم برای منافع منطقه‌ای آمریکا نیز به شمار می‌رود. تل آویو نگرانی فزاینده‌ای در مورد پهپادهای ایران دارد، زیرا ایرانی‌ها راه‌های تغییردهنده بازی را برای غلبه بر سامانه‌های پدافند هوایی ایجاد کرده‌اند و در حال حاضر مشخص نیست که آیا  سامانه گنبد آهنین می‌تواند پهپادهای ایرانی را شناسایی کند یا خیر.

ضمیر در سخنان  خود در حالی مدعی قدرت تل آویو در بخش سایبری شد که بارها تاسیسات مختلف این رژیم هک شده است. در یکی از تازه‌ترین حملات سایبری علیه این رژیم، هکرهای موسوم به «انانیموس سودان» که اخیرا چند وبگاه امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را هک کردند، وبگاه‌های بنادر «حیفا» و «یافا»  را هک کردند(جزئیات بیشتر).

مدیر کل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود از افزایش بودجه نظامی، جاسوسی رژیم صهیونیستی برای مقابله با تهدیدهای اطراف فلسطین اشغالی خبر داد.  

 

وی در حالی این سخنان را بیان کرد که رسانه‌های صهیونیستی با پوشش اخبار رزمایش روز یکشنبه حزب‌الله، اذعان کردند که موشک‌های نقطه‌زن حزب الله خواب را از چشمان تل‌آویو ربوده است. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این خصوص اعلام کرد: «حزب‌الله در مرزهای شمالی، رزمایشی نظامی در جنوب لبنان برگزار کرد و از خبرنگاران خارجی برای پوشش اخبار آن، دعوت به عمل آورد و تهدیدهایی علیه اسرائیل طرح کرد که این سوال را به وجود می‌آورد که حزب‌الله چه می‌خواهد؟»

«هزی سمنتوف» خبرنگار امور عربی کانال ۱۳ نیز اظهار داشت: «نخست اینکه حزب‌الله می‌خواهد  تهدید کند و در ضمن آن، پیامی منتقل کند. در رزمایش بزرگ و استثنایی نظامی روز گذشته در جنوب لبنان، شلیک گلوله‌های جنگی، استفاده از سلاح‌های ضد زره، خودرو‌های نظامی، زره پوش‌ها و نیز انواع پهپادهای انتحاری حزب الله به نمایش گذاشته شد.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول