اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

اشتغال مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در نشست مدیران‌کل استانی وزارت کار، اشتغال را مهم‌ترین نیاز امروز کشور عنوان کرد.

اشتغال مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست هم‌اندیشی مدیران‌کل استانی وزارت کار اظهار کرد: راهبرد اصلی دولت مردمی سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق‌گرفتن سفره مردم است.

وی با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی نظام، افزود: اقناع‌سازی افکار عمومی در دستور کار مدیران‌کل استانی باشد. اشتغال و مسکن کارگران محور اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

وزیر کار با بیان این‌که مدیران استانی باید نخ تسبیح اشتغال در صف وزارت کار باشند، افزود: مهم‌ترین نیاز امروز کشور اشتغال است که موجب رشد تولید می‌شود.

مرتضوی اشتغال را عامل رشد بهره‌وری در کشور دانست و تصریح کرد: اقتصاد کشور باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق حرکت کند.

وزیر کار با اشاره به تأکیدات ریاست‌جمهور بر تکریم کارگران گفت: کارگران یکی از سرمایه‌ها و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی فساد را ظلم در حق‌ مردم عنوان نمود و اضافه کرد: به تعامل با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان و توجه به تعاونی مسکن کارگران اهتمام جدی بورزید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول