اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مورد عجیب برای بیرانوند و قایدی

بدون شک در این فصل علیرضا بیرانوند و مهدی قایدی از ستاره‌های بزرگ لیگ برتر و تیم‌های پرسپولیس و استقلال بودند.

مورد عجیب برای بیرانوند و قایدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند در پنج قهرمانی از شش قهرمانی آخر پرسپولیس حضور داشته و پارسال که در ایران نبود، پرسپولیس نتوانست جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند. در واقع پرسپولیس با سنگربان شماره یک تیم ملی بیشتر و بهتر قهرمان می‌شود و به نظر می‌رسد بیرانوند به خوبی توانسته خیال کادر فنی و هواداران تیمش را از دروازه پرسپولیس راحت کند.

در آن سو ستاره‌ای مثل مهدی قایدی که از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر بود، امسال نتوانست با استقلال قهرمان شود.  پارسال استقلال قهرمان لیگ شد، اما خبری از مهدی قایدی نبود. او در تیم الاهلی امارات دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرد و امسال هم استقلال و قایدی به جام قهرمانی لیگ برتر نرسیدند مگر اینکه مهدی بتواند این طلسم را در جام حذفی بشکند.

خیلی‌ها عقیده دارند قایدی در این فصل بهترین بازیکن استقلال بود، اما نکته اینجاست که او فقط سوپرجام را فتح کرده و هرگز در لیگ برتر موفقیت خاصی نداشته است. این بازیکن زمان شفر قهرمان جام حذفی شد که البته آن سال هم به خاطر تصادف بدی که داشت، بیشتر مصدوم بود و خیلی کم در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گرفت.

شفر برخلاف استراماچونی معمولاً از قایدی به عنوان یک بازیکن تعویضی و در دقایق پایانی مسابقه استفاده می‌کرد، امسال هم مهدی قایدی در استقلال فراز و نشیب داشت، اما در نیم فصل دوم به مراتب بهتر شد و توانست بازی‌های خوبی را انجام دهد و حتی تا آستانه آقای گل هم پیش رفت. شاید اگر قایدی پنالتی بازی با هوادار را می‌زد به طور مشترک با شهریار مغانلو آقای گل می‌شد، اما طلسم اصلی قایدی مربوط به قهرمانی در لیگ برتر است جایی که ستاره‌ای مثل بیرانوند یا بازیکنی مثل کمال کامیابی نیا تخصص عجیبی در آن دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول