اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تأکید دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ساماندهی کنکور

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:حدود دو سال یک کار کاملاً مطالعاتی و تطبیقی خوب با موضوع کنکور انجام و جلساتی با نمایندگان مجلس درباره کنکور برگزار شد.

تأکید  دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ساماندهی کنکور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رجبعلی برزویی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه تلوزیونی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر ساماندهی کنکور توسط شورای انقلاب فرهنگی گفت: در سال ۹۷ رئیس مجلس وقت در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتند اعلام کردند که کنکور فعلی که برگزار می‌شود آسیب‌های اجتماعی زیادی دارد و تبلیغاتی برای آن در صداو سیما انجام می‌شود که در شأن نظام نیست و بالاخره این مسئله آسیب‌های خیلی زیادی ایجاد کرده است، بنابراین اجازه دهید مجلس یا شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود کند.

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برهمین اساس مقام معظم رهبری فرمان دادند که شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت‌ به ساماندهی کنکور ورود پیدا کند و صداوسیما نیز در این خصوص ملاحظاتی داشته باشد.

وی افزود: از این روز از سال ۹۸ ساماندهی کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز شد، حدود دو سال یک کار کاملاً مطالعاتی و تطبیقی خوب با موضوع کنکور انجام و جلساتی با نمایندگان مجلس درباره کنکور برگزار شد.

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: همه مسایل را مطرح کردیم حتی یک جلسه با حضور تمام پیشکسوتان شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگانی که توسط محمدباقر قالیباف رئیس مجلس معرفی شده بودند، برگزار شد و تمام این مسائل خدمت نمایندگان مجلس مطرح شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول