اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر موسوی انتصاب احمدیان و شمخانی را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش طی پیام‌های جداگانه انتصاب علی‌ اکبر احمدیان و دریابان علی شمخانی را تبریک گفت.

سرلشکر موسوی انتصاب احمدیان و شمخانی را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان «دبیر شورای عالی امنیت ملی» و «نمایندگی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی» را تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده کل ارتش خطاب به احمدیان آمده است: ردای خدمت برپوش پرافتخاری ‍است که تنها بر قامت آنانی خوش می‌نشیند که صادقانه پای در این میدان نهاده و اندیشه، تجربه و عزم‍شان را در راه خدمت به کشور و ملت به کار گرفته‌اند.انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در شورای عالی امنیت ملی و دبیری شورای عالی امنیت ملی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزونتان را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‍ای عزیز از خداوند بی مانند مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، همچنین در پیام دیگری انتصاب دریابان علی شمخانی را به سمت مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده کل ارتش خطاب به شمخانی آمده است: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، همواره شاهد حضور خدمتگزارانی بوده که توان و تجربه خویش را صرف اعتلای اهداف نظام اسلامی نموده، صادقانه پای در میدان خدمت نهاده و پیشرفت و سربلندی این مرز و بوم را وجهه همت خویش ساخته‌اند. انتصاب جنابعالی به سمت مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم معظم‌له را که نشان از تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند آن برادرگرانقدر است، تبریک عرض می‌کنم. تداوم توفیقات شما را در مسئولیت‌های جدید تحت توجهات حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول