اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عجیب اما واقعی؛ فقط یک دربی جام حذفی به وقت‌های اضافه کشیده نشده!

استقلال و پرسپولیس تاکنون پنج بار در جام‌های حذفی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که تنها یک مسابقه به وقت‌های اضافی کشیده نشده است.

عجیب اما واقعی؛ فقط یک دربی جام حذفی به وقت‌های اضافه کشیده نشده!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس ۲۰ تیرماه سال ۷۸ توانست استقلال را در فینال جام حذفی با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. در آن بازی مهدی هاشمی نسب و افشین پیروانی برای پرسپولیس گل زدند و تک گل استقلال را سهراب بختیاری‌زاده به ثمر رساند. در آن دیدار سوکوموروخوف روسی سرمربی استقلال بود و علی پروین پرسپولیس را هدایت می کرد.

جالب اینکه سایر دیدارهای دو تیم مطرح پایتخت در جام حذفی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده که البته بیشتر استقلال برنده بوده است.

استقلالی ها یک بار در وقت‌های اضافه سه بر صفر پرسپولیس بردند و دو بار هم در ضربات پنالتی این تیم را شکست دادند در حالی که پرسپولیس یک بار در سال ۶۷ با پنالتی استقلال را برد و یک بار هم که در همین بازی فینال دو بر یک در وقت‌های قانونی برنده شد. حالا باید دید این بار سرنوشت فینال جام حذفی به کجا کشیده می شود؟ آیا استقلال می‌تواند انتقام فینال سال ۷۸ را بگیرد یا پرسپولیس پیروزی خود در آن فینال و در دور برگشت لیگ برتر امسال را تکرار می‌کند؟

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول