اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کنگره ۱۵ خرداد با سخنرانی وزیر کار در پیشوا برگزار می‌شود

امام جمعه پیشوا گفت: برنامه کنگره ۱۵ خرداد در تاریخ دهم خرداد ماه با سخنرانی سید صولت مرتضوی وزیر کار در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

کنگره ۱۵ خرداد با سخنرانی وزیر کار در پیشوا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا عصر امروز در نشست هماهنگی قیام 15 خرداد این شهرستان، اظهار کرد: قیام شهرستان پیشوا علاوه بر هویت های ملی، هویت های بومی خود را دارد و یکی از آن ها وجود ولی نعمت این دیار حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) برادر حضرت امام رضا(ع) است.

وی گفت: یکی دیگر از هویت های این دیار، ۱۵ خرداد است. در دورانی که کسی جرات حرف زدن نداشت بدون وجود یک رهبر ویژه و خاص در این منطقه، مردم به معنای واقعی کلمه از قشر های مختلف برای دفاع از مرجعیت دینی خود و امام خود به میدان آمدند.

امام جمعه پیشوا افزود: قیام ۱۵ خرداد به صحن حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) گره خورده است، مردم پیشوا در این صحن کفن پوش شده و حرکت را آغاز کردند.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: با توجه به وحدت، یکدلی و هماهنگی مسؤولان سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا تصمیم بر اجرای برنامه های مشترک و تشکیل کنگره ۱۵ خرداد شد و دیدار با سران قوا نیز در این راستا بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه کنگره مربوط به شهرستان پیشوا در تاریخ دهم خرداد ماه با سخنرانی سید صولت مرتضوی وزیر کار برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول