اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری قاتل جوان 19 ساله در هشترود

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری عامل قتل جوان 19 ساله در صحنه جرم توسط ماموران آگاهی و کلانتری 11 خبر داد.

دستگیری قاتل جوان 19 ساله در هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، کلام‌الله ابراهیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر هشترود، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۱۹ ساله در اثر ضربه چاقو به دلیل شدت جراحات فوت کرده و با اشاره به کشف آلات قتاله (یک قبضه چاقو و یک دستگاه شوکر برقی) استفاده شده در قتل از متهم، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

 ابراهیمی با بیان اینکه مزاحمت در فضای مجازی و کلیشه‌ای کردن باعث بروز حادثه و قتل شده است،گفت: با حضور به موقع ماموران آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود با بیان اینکه شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران به‌جای استفاده از خشونت و شیوههای غیرقانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

پایان پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول