اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: قانون بیمه کارگران ساختمانی به زودی در مجلس اصلاح می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی در حال اصلاح است و به زودی به صحن مجلس می‌آید و به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

قالیباف: قانون بیمه کارگران ساختمانی به زودی در مجلس اصلاح می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: وضعیت مسکن و اجاره‌بها صدای مردم را درآورده است و ما در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم تا سازوکاری را تعریف کنیم که به مردم کمک کند.

وی تاکید کرد: برآیند تمام فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی باید به سمت مهار تورم و رشد تولید برود، اما امروز در عمل این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون بیمه کارگران ساختمانی مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده و قیمت صدور پروانه چندین برابر افزایش یافته است و کسی هم پاسخگو نیست. اکنون به دلیل افزایش قیمت مجوزها مراجعات زیادی به ما شده و مجوزی که قبلاً پنج میلیون تومان بود، به ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی در حال اصلاح است و به زودی به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید و به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول