اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟

زلنسکی در حالی ایران را متهم به دخالت در جنگ با روسیه می کند که دولت زلنسکی با قاتلان مردم ایران روابط نزدیک دارند؛ گروه منافقین که دستش به ۱۷ هزار ایرانی آغشته است؛ بارها با مقامات اوکراین دیدار داشته‌اند.

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟

فارس پلاس؛ روایت روز - ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، اخیرا ویدیویی منتشر کرده است که از مردم ایران می‌خواهد فروش سلاح ایران به روسیه را متوقف کنند. این درحالی است که تحریم تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل متحد از ۲۷ مهر ۱۳۹۹ پس از ۱۳ سال به پایان رسیده و ایران می‌تواند از کشورهای دیگر سللاح بخرد و یا بفروشد و جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده است که برای جنگ روسیه و اوکراین، سلاحی به روسیه صادر نکرده است.
 


جالب است بدانید که زلنسکی سال گذشته در عکسی فتوشاپ شده از لاشه پهپادهای کامیکازه روسیه، پیام داده بود: «بال‌های هیولای آهنین را می‌چینیم!» ولی امروز مستاصل از حملات پهپادهای روسی، انگشت اتهامات را به سمت ایران گرفته است.
 

 

به چند دلیل مظلوم‌نمایی زلنسکی با ادعاهای بی‌پایه و اساس، به این شخص و سیاست‌هایش نمی‌آیند

اولاً: آن زمانی که در اوکراین نه جنگی بود و نه بهانه‌ای بنام فروش سلاح علیه اوکراین بود؛ اوکراین با مردم ایران دشمنی می‌کرد. بهتر بود زلنسکی در پیام ویدیویی‌اش به مردم ایران روشن می‌کرد که در حمایت از تحریم‌های ظالمانه و حمایت از قطعنامه‌های حقوق بشری علیه مردم ایران، در سازمان ملل چه سودی می‌برد؟! 
 


تحریم‌ها علیه مردم ایران بود و بیشترین صدمات تحریم را همین مردمی خوردند که امروز زلنسکی به آنها پیام داده است!

ثانیاً: زلنسکی ادعا کرده است که سلاح‌های ایران مردم اوکراین را هدف قرار می‌دهد. اما نگفته است که آغازگر جنگ اوکراین چه کسی است؟ آیا مردم ایران این جنگ را آغاز کرده‌اند که حالا طلبکارانه در پی تحریک مردم ایران است؟ و یا سیاست‌های جنگ طلبانه‌ زلنسکی بود که باعث شد دشمن درجه یک روسیه (ناتو) را به مرزهای روسیه بیاورد و حالا مردم اوکراین را آواره کشورهای همسایه کند؟

حضور داعش در ارتش اوکراین

زلنسکی وجود نئونازی‌ها و داعش را در ارتش اوکراین تکذیب کرده است. اما آسوشیتدپرس مجموعه‌ای از عکس‌ها و همچنین یک کلیپ ویدیویی منتشر کرده است که ظاهراً چندین تن از نظامیان اوکراینی را در خط مقدم در منطقه دونتسک نشان می‌دهد. اما نکته‌ای که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است نقش بستن علامت تروریست‌های داعش بر روی لباس یکی از این نظامیان است.
 

 

این اولین‌باری نیست که فعالیت عناصر داعشی در ارتش اوکراین تکذیب می‌شود اما تصاویر متعددی از ارتش اوکراین منتشر شده است که وجود تروریست‌های داعش را در اوکراین ثابت می‌کند.
 


حضور نئونازی‌های افراطی در ارتش اوکراین

پوتین یکی از دلایل جنگ با اوکراین را «نازی‌زدایی» نام می‌برد. امروزه با شواهد متعدد حضور نئونازی‌ها در اوکراین دیگر قابل انکار نیست. تصاویری از این گروه‌های افراطی و خطرناک در ارتش اوکراین دیده می‌شود.
 


ثالثا: دولت زلنسکی با قاتلان مردم ایران روابط نزدیک دارند. گروه منافقین که دستش به ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه آغشته است بارها با مقامات اوکراین دیدار داشته و حتی گزارش‌هایی درز کرده بود که منافقین، اعضای تروریستی خود را به اوکراین اعزام کرده تا در جنگ اوکراین نقش مستشاری برای اوکراین ایفا کنند.
 


دیدار منافقین با کی‌یرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین

 


برای اولین‌بار وبسایت top war پرده از حضور منافقین در جنگ اوکراین برداشت


پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول