اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

«بنبوری» قهرمان مسابقات فوتسال جام کارگر بارز کردستان شد

تیم «بنبوری» به مقام اول مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته کاروکارگر بارز کردستان شد.

«بنبوری» قهرمان مسابقات فوتسال جام کارگر بارز کردستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات فوتسال جام گرامیداشت هفته کاروکارگر که همزمان با این هفته شروع شده بود، با حضور ۱۶ تیم و به صورت تک حذفی برگزار شد که در نهایت، تیم‌های بنبوری، آرتین صنعت و انبارها حایز عناوین اول تا سوم شدند.

مدیرعامل شرکت بارز کردستان در اختتامیه مسابقات فوتسال جام کارگری شرکت بارز کردستان که در مجتمع کارگران سنندج برگزار شد، در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران و فوتسالیت‌های این شرکت، از برگزاری این مسابقات قدردانی کرد.

کاوه مفاخری گفت: سلامت و شادابی افراد وابسته به حرکت و جنب‌وجوش است و ورزش موجب افزایش توان عضلات و در نهایت تقویت نیروی کار می‌شود.

فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در آئین اهدای مدال‌های قهرمانان این دوره از مسابقات با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام جدی برای حفظ سلامت و نشاط کارگران در برنامه‌های خود دارد، اظهار داشت: جامعه تشنه نشاط و شادابی است و ورزش می‌تواند در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا نماید.

فرزاد پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کارگران در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... کارگران را نیروی مولد و محرک اقتصاد کشور دانست.

وی از کارخانجات و جامعه تولیدی و صنعتی استان خواست برای پویایی این قشر از جامعه و همچنین رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان، زیر ساخت‌ها و بستر های توسعه ورزش کارگری را مورد توجه قرار بدهند.

حضور پیشکسوتان داوری فوتبال کردستان، مسئول ورزش شهرداری سنندج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و معاونین ایشان وجمعی از  مدیران بارز کردستان در سالن مسابقات سبب ایجاد انگیزه و انرژی مضاعف بازیکنان شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول