اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: کار پرسپولیس هنوز تمام نشده است/ پنالتی؟ خوشبختانه بیرانوند را داریم+فیلم

سرمربی پرسپولیس گفت: قهرمان لیگ هم شدیم اما هنوز کارمان کامل نشده است.

گل‌محمدی: کار پرسپولیس هنوز تمام نشده است/ پنالتی؟ خوشبختانه بیرانوند را داریم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی 101، اظهار داشت: آخرین بازی فصل را در پیش داریم. تا اینجای کار خوب جلو آمدیم. قهرمان لیگ هم شدیم اما هنوز کارمان کامل نشده، به دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و با جام حذفی تمام کنیم که هدف اصلی ما است.

وی افزود: دیدم بعضی نوشته‌اند چون پرسپولیس لیگ برتر را گرفته انگیزه استقلال بیشتر است. این حرف درستی نیست. انگیزه‌های ما برای گرفتن جام هیچ وقت تمام نمی‌شود. خصوصا که بازی دربی، حساس و مهم است. انگیزه ما هیچ وقت کم نخواهد شد. باید بتوانیم بیشتر از قبل بجنگیم، بدویم و تمرکز کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: این کار را باید در بازی فردا انجام بدهیم. سختی‌های زیادی داشتیم. آخر فصل است. بازیکنان از نظر روحی و بدنی تحت فشار زیاد هستند. فردا قطعا برای گرفتن جام بازی خواهیم کرد. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. استقلال هم نشان داده از نظر فنی شرایط خوبی داشته و بازی های خیلی خوبی از این تیم دیدیم.

گل‌محمدی با اشاره به شرایط حریف فردا تصریح کرد: تیم قابل احترامی برای ما هستند. با احترام زیاد مقابلشان قرار می‌گیریم. باید سعی کنیم کم اشتباه باشیم. بازیکنانی دارند که در لحظه خوب تصمیم می‌گیرند. بازیکنانی تاثیرگذار دارند. باید بتوانیم آن‌ها را هم مهار کنیم. تقابل دو تیم دیدنی و جذاب خواهد بود. دو تیم بازیکنان خوبی دارند و فکر می کنم شاهد یک بازی مهیج باشیم.

وی در مورد اینکه در روزهای اخیر پیرامون انتخاب داور دربی فشارهایی از طرف باشگاه استقلال ایجاد شد، گفت: سر صحنه‌ای که توپ به دست گئورگی خورد هجمه زیادی روی داوران ایجاد شد. 90درصد داوران داخلی و خارجی هم گفتند که این صحنه پنالتی نبود. مثل این صحنه در بازی‌های خارجی هم زیاد اتفاق افتاد. با وجود اینکه VAR هم دارند، هیچ کدام از داوران چنین صحنه‌ای را پنالتی نگرفتند. هجمه زیادی روی آن قضیه بود اما اعتقاد دارم اگر قرار بود در آن بازی یک پنالتی گرفته شود، پنالتی روی عبدی را باید اعلام می‌کردند. خیلی از کارشناسان داخلی و خارجی هم گفتند آن پنالتی محرز بود. ما زیاد به آن نپرداختیم. متاسفانه روی این مساله خیلی مانور شد. بیشتر به خاطر این بود که شاید احتمال می‌دادند دربی در جام حذفی هم برگزار شود. از آن موقع روی این مساله کار کردند. بعد داور خارجی مطرح شد. همه این‌ها به خاطر این بود که روی داوری فشار بگذارند. خوشبختانه این هجمه‌ها در چند روز گذشته برطرف شد. هم با اتفاقاتی که در بازی های خارجی افتاد و هم صحنه‌های مشابه که اتفاق افتاد و نبود.

گل‌محمدی در خصوص اینکه اگر اگر پرسپولیس برنده بازی فردا نباشد، برای این تیم ناکامی خواهد بود، عنوان کرد: ما باید فصل را کامل تر تمام کنیم. در بازی فردا باید بتوانیم آنطور که دلمان می‌خواهد فصل را تمام کنیم. هنوز کارمان تمام نشده و راهمان ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کارشناسی داوری بازی با هوادار نشان داد 2 پنالتی صددرصد اشتباه علیه این تیم گرفته شد و حتی بررسی‌های کمیته داوران در طول فصل نشان داد پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم ها از اشتباهات داوری ضرر کرده ولی بازهم هجمه‌ها علیه موفقیت قرمزها ادامه دارد، گفت: به نظرم همه متوجه این قضایا شدند. کسانی که فوتبال را می‌فهمند به این جمع بندی رسیده‌اند. برداشت خوبی از این اتفاقات دارند.

وی افزود: زیاد در مورد این مسائل توضیح نمی‌دهم. همه چیز مشخص است. بازی جدیدی را در پیش داریم. دوست دارم تمرکزم روی بازی باشد. این مسائل در فوتبال ایران هست. در دربی‌ها مطرح می‌شوند ولی همه چیز روشن است. برای تیم داوری فردا آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بهترین فرد این بازی از نظر تصمیم گیری داور باشد. مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که اگر در بازی فردا با اشتباه داوری بازنده باشد باز هم از عنوان روز سیاه داوری استفاده می‌کند، گفت: در مورد اتفاقی که هنوز نیفتاده صحبت نمی‌کنم. بعد از بازی در مورد خیلی از مسائل فنی و داوری می‌توان صحبت کرد. باید فکر این باشم که هم بتوانم تمرین خوبی برگزار کنم و هم اینکه تمرکز خوبی در تعویض‌ها و مسائل فنی داشته باشم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در سه دربی قبلی جام حذفی، این تیم 2 بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرده و آیا برنامه‌ای برای پنالتی‌ها دارد، اظهار داشت: بله، در این هفته زیاد کار کردیم. خوشبختانه بیرانوندی داریم که در گرفتن پنالتی مهارت خاصی دارد. امیدوارم کار به پنالتی نکشد و بتوانیم زودتر نتیجه را برای خودمان ثبت کنیم تا بازی به اما و اگر کشیده نشود. بازی سختی است اما هدفمان این است که در جریان بازی برنده شویم.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم پرسپولیس، گفت: تنها مصدوم ما پریرا است و بقیه بازیکنان سالم هستند.

گل‌محمدی در مورد تغییر پست‌های وحید امیری، عنوان کرد: ترکیب بر اساس نیاز تیم چیده می‌شود. جاهایی هافبک چپ، دفاع چپ، پشت مهاجم و مهاجم بازی کرد. او بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. تمرکز زیادی در مسابقات دارد و می‌تواند الگوی مناسبی برای جوان‌ها باشد. دوست ندارم فوتبالش تمام شود. دوست دارم وحید امیری 20-10 سال دیگر هم در این فوتبال باشد. شخصیت منحصر به فرد و مثبتی دارد. کمک زیادی به تیم کرده است. بازیکنان را متحد کرده و از نظر فنی هم خیلی تاثیر گذار بوده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت عیسی آل کثیر گفت: او دوران سختی را گذرانده، انگیزه بالایی برای ادامه کار دارد. در بازی‌هاییک ه بوده به تیم کرده است. یک تیم هستیم. مجموعه خیلی خوبی از بازیکنان دور هم جمع شده‌اند و کارهای بزرگی کردند. قابل تقدیر هستند. بازیکنانی هستند که در شرایط سخت تصمیمات خیلی خوب گرفتند. با توجه به مشکلاتی که داشتند هیچ وقت درمورد آن‌ها صحبت نکردند. فقط جنگیدند و مبارزه کردند. به وجود تک تک آن‌ها واقعا افتخار می‌کنیم و برای‌شان آرزوی موفقیت داریم.

وی در مورد اینکه در صورت پیروزی در بازی فردا افتخارات برانکو را تکرار کرده است، اظهار داشت: همه می‌دانیم زمان برانکو با مشکلاتی که وجود داشت چقدر خوب تیم را جمع کرد. افتخارات زیادی برای باشگاه به دست آورد. توانست الگوی مناسبی برای مربیان جوان‌تر باشد. خیلی چیزها از او یاد گرفتم. از رفتار، شخصیت و مسائل فنی‌اش، بدون شک پایه گذار موفقیت‌های زیادی بود. مربیانی دیگر مانند علی پروین که دوران بی پولی با او شروع شده هم دوران خیلی سختی را گذراندند تا تیم به اینجا رسیده است. مربیانی داشتیم که افتخارات زیادی برای پرسپولیس کسب کردند. همه قابل احترام هستند. برانکو هم جزو آن‌هاست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده، به همه آن‌ها افتخار می‌کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه‌شان باشیم.

گل محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود فصل آینده در تیم دیگری به کارش ادامه می‌دهد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم الان واقعا صحبت در مورد این مسائل که بخواهیم ذهن‌ها را درگیر کنیم، مناسب باشد. یکسال دیگر قرارداد دارم. بعد از بازی هم در مورد چگونگی ادامه کار با مسئولان نشست خواهیم داشت. قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می‌شود.

وی در مورد ظرفیت محدود تماشاگران در بازی فردا، گفت: ان‌شاالله همه بتوانند بازی را ببینند.

 

 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول