اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرادی: قضاوت داوران با امکانات ضعیف عالی بوده است

ناظر دربی 101 گفت: داوران ما با این امکانات ضعیفی که دارند خیلی عالی کار می کنند.

مرادی: قضاوت داوران با امکانات ضعیف عالی بوده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلال مرادی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری دربی 101 در خصوص سخت گیری‌ها برای مسابقه فردا اظهار داشت: ما قانون را اجرا می‌کنیم و سخت گیری نیست. هرچیزی که قانون گفته و از ما خواسته اند را اجرا می کنیم و چیزی از خودمان نداریم.

وی ادامه داد: باید مسابقات خودمان را با رقابت هایی که AFC برگزار می کند را مقایسه کنید، آیا آنها اجازه می دهند که هرکسی هرجای زمین دلش خواست بایستد؟ ما می‌خواهیم به سمتی برویم که مسابقات با نظم برگزار شود.

ناظر بازی دربی 101 در مورد اینکه در بازی نساجی و پرسپولیس چند بازیگر وارد زمین شدند، گفت: من کاری به آن بازی ندارم. من که مسئول برگزاری بازی هستم یک وظیفه دارم و خبرنگار  و عکاس هم یک وظیفه دارد. اگر وظایف خودمان را بدانیم هیچ وقت شاهد بی احترامی نخواهیم بود.

مرادی در مورد اینکه استقلال می‌گفت باید داور خارجی دربی را سوت بزند، عنوان کرد: باید تمام زحمات داوران با وجود کمبودهایی که دارند پوشش داده شود. کمیته داوران باید به داوران هد ست بدهند تا شرایط بهتر شود.

وی در خصوص اینکه آیا نمره قبولی در این فصل به داوران می‌دهید یا خیر، گفت: با این امکانات ضعیفی که دارند خیلی عالی کار می کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول