اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رای عجیب کمیته انضباطی برای استقلال ملاثانی/آغاز فصل جدید با 3 امتیاز منفی!

از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای عجیبی برای تنبیه تیم استقلال ملاثانی صادر شده است.

رای عجیب کمیته انضباطی برای استقلال ملاثانی/آغاز فصل جدید با 3 امتیاز منفی!

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم استقلال ملاثانی باید در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 به عنوان میهمان به مصاف تیم مس شهر بابک می‌رفت.

اما تیم استقلال ملاثانی از سفر به شهر بابک سر باز زد تا این مسابقه در هفته 32 لیگ دسته یک برگزار نشود و نتیجه آن در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.

اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای عجیبی برای تنبیه تیم استقلال ملاثانی صادر شده است که این تیم خوزستانی می‌بایست فصل جدید رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور را با 3 امتیاز منفی آغاز کند.

در متن رای کمیته انضباطی آمده است: با اعلام کمیته انضباطی دیدار تیم های مس شهربابک و استقلال ملاثانی قرار بود روز 20 اردیبهشت ماه برگزار شود که این دیدار انجام نشد.

تیم استقلال ملاثانی مسئول شناختن در عدم برگزاری مسابقه و نقض اصولی کلی رفتار بوده است. بر همین اساس این تیم  علاوه بر بازنده شدن سه بر صفر، به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی و کسر سه امتیاز از مسابقات فصل آتی (بدین معنا که این تیم فصل مسابقاتی آینده را با 3- امتیاز شروع خواهد کرد) محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول