اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

جهان در شوک انتشار تصاویر کودک‌آزاری هانتر بایدن

تصاویر رفتارهای غیر اخلاقی «هانتر بایدن» پسر رئیس‌ جمهور آمریکا برای نخستین‌بار توسط تلویزیون دولتی روسیه پخش شد. این فیلم که حاوی تصاویر مصرف مواد مخدر و همچنین کودک‌آزاری توسط هانتر بایدن است، ادعاها پیرامون فساد خانوادگی بایدن را عینیت بخشید؛ فسادهایی که پیش‌تر تلاش شد توسط FBI مخفی نگه داشته شده و روی آن سرپوش گذاشته شود.

جهان در شوک انتشار تصاویر کودک‌آزاری هانتر بایدن

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- وطن امروز نوشت: فساد هانتر بایدن به مرحله‌ای رسیده است که تلاش‌های او و پدرش جو بایدن برای مخفی نگه داشتن دختر کوچکش که حاصل رابطه نامشروع با یک رقصنده آمریکایی است، تشدید شده است. بایدن روز جمعه به جمعیتی که در کاخ سفید جمع شده بودند گفت «4 نوه دارد» و به پنجمین نوه خود که از هانتر بایدن و لوندن رابرتز به دنیا آمده، اشاره نکرد.

به گزارش یاهونیوز، بایدن از صحبت کردن درباره دختر 4 ساله جدا شده هانتر، هر زمان که درباره نوه‌هایش صحبت می‌کند، خودداری کرده است. اوایل ماه مه «کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید، در پاسخ به این سوال که چرا بایدن هنوز نوه خود را تایید نکرده است، اظهار کرد در این باره صحبت نخواهد کرد. بر اساس گزارش نیویورک‌پست، لوندن رابرتز که در یک کلاب در  واشنگتن‌دی‌سی کار می‌کرد، به عنوان یک استریپر (رقاص کلاب‌های جنسی) با هانتر بایدن ملاقات کرد.

سال گذشته در جریان هک حساب آیکلود هانتر بایدن، یک حافظه پنهان از محتوای نامناسب، از جمله اسمی که با نام «پدو پیتر» ذخیره شده بود و به نظر می‌رسید اسم جو بایدن باشد، فاش شد.

هکرها ادعا کردند محتوای حساب هانتر بایدن شامل متون، تصاویر و ویدئوهایی از جمله تصاویر مصرف مواد مخدر و فعالیت‌های جنسی پسر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکاست. همچنین ادعا شد هانتر بایدن پدرش را با نام «پدو پیتر» درتلفن خود ذخیره کرده است.
پسر ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در مدت 5 ماه 30 هزار دلار برای روسپی‌ها خرج کرده است. وی همچنین ظاهراً چک‌هایی را که به آنها پرداخت شده بود، به عنوان پرداخت «خدمات پزشکی» پنهان کرده است. سرویس مخفی ایالات متحده در آن زمان اعلام کرد آنها از هک آیکلود هانتر بایدن آگاه هستند.

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «در حال حاضر ما در موقعیتی نیستیم که درباره اقدامات تحقیقاتی احتمالی اظهارنظر کنیم اما می‌توانم به شما اطمینان دهم سرویس مخفی به همراه سایر شرکای مجری قانون فدرال از پست‌ها و ادعاهای رسانه‌های اجتماعی که به آقای بایدن اشاره می‌کنند آگاه هستند». محتوای فسادهای هانتر بایدن در chan4 منتشر شد؛ جایی که کاربری ادعا کرد پشتیبان آیکلود هانتر بایدن را هک کرده و سپس از ابزاری استفاده کرده است که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها را از سایت پشتیبان ابری اپل بازیابی کنند.

سال 2019 در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری، یک لپ‌تاپ متعلق به هانتر، پسر جو بایدن برای تعمیر در یک فروشگاه کامپیوتر در شهر دلاوِر رها شد و دیگر کسی برای تحویل گرفتن آن مراجعه نکرد. صاحب مغازه آن را در اختیار گرفت و شواهدی مبنی بر فعالیت مجرمانه روی هارد دیسک دید و با FBI تماس گرفت. دفتر دلاور FBI برای لپ‌تاپ و هارد دیسک دستور مصادره صادر کرد و دسامبر ۲۰۱۹ آنها را در اختیار گرفت.

ماه آگوست سال بعد، صاحب مغازه کامپیوتری که دید از FBI خبری درباره لپ‌تاپ منتشر نشد، یک کپی از هارد دیسک را به «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک که وکیل شخصی رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ بود، داد. جولیانی نسخه‌ای از هارد دیسک را به نیویورک پست داد، در حالی که  «اف‌بی‌آی» این را می‌دانست، زیرا این اداره جولیانی را تحت نظر داشت. روی لپ‌تاپ ایمیل‌ها و اطلاعاتی بود که آگاهی و مشارکت معاون وقت رئیس‌جمهور، جو بایدن را در معاملات تجاری پسرش با نهادهای مرتبط با دولت‌های خارجی، از جمله چین، نشان می‌داد. در جریان ارتباطات خارجی هانتر بایدن، پول‌های زیادی مبادله، جلسات ملاقات زیادی در ساختمان‌های دولتی ایالات متحده برگزار و یادداشت‌های تشکر زیادی ارسال شده بود.

به نظر می‌رسد معاملات تجاری هانتر بایدن کاملا مبتنی بر «فروش نفوذ شخصی» بوده است، زیرا او در زمانی که پدرش معاون رئیس‌جمهور بود، هیچ تجربه یا دخالتی در انواع مشاغلی که به او پول می‌دادند، نداشت و صرفا نفوذ و قدرت دولتی پدرش را عرضه می‌کرد. تازه باید در نظر داشت که ماجرای اسناد سوءاستفاده هانتر از نفوذ و قدرت پدرش در مسائل مالی، جدا از اسناد و مدارک (بویژه فیلم و عکس) اعتیاد سنگین به مواد مخدر، فساد و انحرافات اخلاقی شدید و عمیق هانتر به طور خاص علاقه به رابطه با دختران نوجوان و سوءاستفاده از آنان است که در حجم بسیار بالایی در این لپ‌تاپ وجود داشته است.

* شکارچی کودکان در پناهگاه دموکرات‌ها

با تشکیل مجلس نمایندگان جدید، جمهوری‌خواهان که اکثریت مجلس پایین‌دستی کنگره را به دست آورده‌اند و کمیته‌های تحقیقاتی را کنترل می‌کنند، توجه خود را معطوف به فعالیت‌های غیرعادی پسر رئیس‌جمهور کردند. در نتیجه طی ماه‌های اخیر کمیته نظارت خانه نمایندگان اقدام به برگزاری جلسات استماع درباره معاملات تجاری هانتر بایدن با شرکت‌هایی در چین و اوکراین طی سال‌های گذشته کرد. 

به عنوان مثال بر اساس بررسی نیویورک‌پست، روی اسناد لپ‌تاپ رها شده‌ هانتر بایدن، او و عمویش جیمز (برادر رئیس‌جمهور) در سال‌های 2017 و 2018  فقط 4.8 میلیارد دلار از شرکت انرژی چینی  CEFC  دریافت کرده‌اند. این غیر از باج‌های کلانی است که خانواده بایدن از غول گازی اوکراینی و دیگر شرکت‌های اوکراینی یا رومانیایی گرفته‌اند.

هر چند «جیمز کامر» نماینده جمهوری‌خواه از ایالت کنتاکی و رئیس جدید کمیته نظارت خانه نمایندگان، پاییز گذشته به نشریه تایم گفت این کمیته به دلایل سیاسی در حال تحقیق درباره هانتر بایدن نیست اما جمهوری‌خواهان در این باره نگران هستند که آیا فعالیت‌های تجاری هانتر، روی سیاست خارجی کاخ سفید تاثیر گذاشته است یا نه؟ کامر گفت: «ما در حال تحقیق درباره هانتر بایدن هستیم، زیرا معتقدیم او یک تهدید امنیت ملی است و می‌ترسیم جو بایدن را به خطر انداخته باشد».

جو بایدن مدعی شده خبری از فعالیت‌های تجاری پسرش نداشته و این خود می‌تواند آغاز رسوایی بزرگ‌تر خانواده رئیس‌جمهور باشد، چرا که محتوای برخی ایمیل‌های فاش شده از لپ‌تاپ هانتر نشان می‌دهد او نقش واسطه قرارهای تجاری با پدرش را ایفا می‌کرده است. کامر بهمن گذشته در جلسه استماع کنگره از مقامات سابق توئیتر، این شبکه اجتماعی را  درباره سانسور گزارش روزنامه نیویورک‌پست درباره تجارت هانتر بایدن در اوکراین که از لپ‌تاپ کذایی درز کرده بود، مورد سوال قرار داد. 

اوایل ماه گذشته بود که وکیل یک مامور ویژه مالیاتی دولت آمریکا اقدام به انتشار اطلاعاتی به نقل از موکلش کرد که نشان می‌دهد در تحقیقات کیفری درباره پسر رئیس‌جمهور به دلیل ملاحظات سیاسی، مانع‌تراشی‌هایی شده است. «مارک لایتل» که وکیل یک کارمند سازمان درآمدهای داخلی آمریکا (موسوم به ‌ای‌آراس) است مدعی شده موکلش از اوایل ۲۰۲۰ بر تحقیقات حساس روی یک موضوع بحث‌انگیز و شناخته شده نظارت داشته است که منظور او پرونده تخلف‌های مالیاتی جو بایدن و پسرش است. او خواستار حفاظت قضایی برای شهادت دادن درباره «تضاد آشکار منافع» در جریان رسیدگی به پرونده خاندان بایدن شده است.

در عین حال مشخص شده «اف‌بی‌آی» رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را جهت سانسور این ماجرا تحت فشار قرار داده بود. دفتر تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) سازمان اطلاعات داخلی و امنیتی آمریکا و اصلی‌ترین سازمان فدرال اجرای قانون در این کشور است که زیر مجموعه وزارت دادگستری ایالات متحده است. تاکنون چند گروه حقوقی بر اساس قانون آزادی اطلاعات ایالات‌متحده از «اف‌بی‌آی» به خاطر نقشی که در سرپوش گذاشتن بر پرونده‌های رسوایی اخلاقی و مالی هانتر بایدن داشته، شکایت کرده‌اند. 

گزارش اخیر روزنامه دیلی‌میل نشان می‌دهد در گرماگرم رسیدگی به اتهامات هانتر بایدن، او در خانه یک میلیاردر حامی حزب دموکرات که قراردادهای چندین میلیون دلاری با دولت بایدن امضا کرده  و شغلی پردرآمد به برادرزاده رئیس‌جمهور پیشنهاد داده، پناه گرفته است. این در حالی است که اخیرا برخی منابع کاخ سفید مدعی شده بودند این شکارچی کودکان بی‌گناه قرار بوده در جوار پدرش در کاخ سفید به سوالات ماموران دادستانی پاسخ دهد. خانه مجللی که هانتر بایدن در آن پنهان شده متعلق به «جو کیانی» در سانتا‌ینز ایالت کالیفرنیاست؛ موسس و مالک شرکت فناوری دارویی ماسیمو که حمایت‌های مالی چند میلیون دلاری‌اش از خانواده بایدن و حزب دموکرات شهره عام و خاص بوده و رئیس‌جمهور فعلی 5 سال پیش به دوستی با او افتخار ورزیده بود.

ایلان ماسک: چاره‌ای جز سانسور نداشتم!

ایلان ماسک اخیرا اعلام کرد در مقابل درخواست‌های دولتی برای سانسور راهی جز قبول کردن آنها نداشته است. به گزارش بیزینس‌اینسایدر، ایلان ماسک اعلام کرده به ۸۳ درصد درخواست‌های سانسور بیشتر از سوی دولت‌ها پاسخ مثبت داده است. ماسک که اغلب خود را به عنوان قهرمان آزادی بیان معرفی می‌کند، اعلام کرد در مقابل درخواست‌های دولتی برای سانسور راهی جز قبول کردن آنها نداشته است.

به گزارش روزنامه آل‌پائیس، توئیتر از زمان تصاحب این میلیاردر در اکتبر(مهر-آبان) سال گذشته، 83 درصد درخواست‌های سانسور بیشتر از سوی دولت‌ها را تایید کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت 971 درخواست از دولت‌ها دریافت کرده که 808 مورد از آنها به طور کامل و 154 مورد تا حدی پذیرفته شده است.

سال قبل از روی کار آمدن ماسک، با 50 درصد از این درخواست‌ها موافقت شده بود. این گزارش که توسط «متیو ایگلسیاس» ستون‌نویس بلومبرگ به اشتراک گذاشته شد، واکنش خشمگینانه ماسک را برانگیخت. ایگلسیاس به نقل از رئیس توئیتر، این گزارش را با عنوان «من یک مطلق‌گرای آزادی بیان هستم» توئیت کرد. ماسک پیش از این در توئیتی نوشت: «برخی دولت‌ها به استارلینک گفته‌اند منابع خبری روسیه را مسدود کند؛ متاسفم که من یک مطلق‌گرای آزادی بیان هستم». ماسک ادعا کرد توئیتر بیش از هر شرکت اینترنتی دیگری، از جمله ویکی‌پدیا، برای آزادی بیان تلاش کرده است.

پایان پیام/ت

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول