اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

قالیباف: استفاده از ظرفیت جوانان برای متحول کردن اقتصاد ضروری است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت و نیروی جوانان باید به حداکثر برسد چراکه جمعیت ما رو به پیری است و ضروریست فرصت را در اختیار جوانان تحصیل کرده و مردم قرار دهیم تا اقتصاد را متحول کنند.

قالیباف: استفاده از ظرفیت جوانان برای متحول کردن اقتصاد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین یادواره شهدای شهرستان اسفراین اظهار کرد: بزرگترین درسی که می توان از شهدا و دوران مقدس گرفت، حرکت بر مدار عقلانیت، معنویت و عدالت است.

وی گفت: همه مردم ایران و مردم خطه خراسان در هشت سال دفاع مقدس در میدان جنگ افتخارآفرینی های بزرگی کردند و در دفاع از سرزمین اسلامی، انقلاب و امنیت  کم نگذاشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز بسیاری از جوانان شاید تصاویری از شهدا را می بینند اما نتوانسته ایم افتخارات این شهدا را برای آن ها بازگو کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و رسانه ای دشمنان برای کشور و مردم چالش های زیادی ایجاد کرده است.

قالیباف در ادامه گفت: به عنوان یک راوی جنگ می گویم چالش و دردسرهایی که در دوران جنگ و دهه ۶۰‌ با آن  مواجه بودیم به طور حتم بیشتر از زمان کنونی بود.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رزمندگان و شهدا برای دفاع از ارزش های دین خدا حرکت کردند،  وجود سنت های الهی بستر پیروزی را فراهم کرد چون تجهیزات و امکانات لازم در زمان جنگ تحمیلی را نداشتیم.

قالیباف اظهار داشت: فرهنگ و باور توانستن تا جایی اشاعه پیدا کرد که امروز جزو ده قدرت برتر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه ها باید تبدیل ثروت شوند، گفت: با تمام سختی ها و فشارهای دشمنان و تحریم های بی قاعده باید روش‌های تبدیل سرمایه به ثروت را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت و نیروی جوانان باید به حداکثر برسد چراکه جمعیت ما رو به پیری است و ضروریست فرصت را در اختیار جوانان تحصیل کرده و مردم قرار دهیم تا اقتصاد را متحول کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهره مندی از خرد جمعی نیز در تحول اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود و هدف ما باید به نفع رساندن بیشتر به مردم و طبقه محروم جامعه باشد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول