اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام 10 هزار مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه از 22 شهرستان به مرقد مطهر امام (ره) اعزام داریم، گفت: پیش‌بینی می کنیم ۱۰ هزار نفر از عاشقان امام به‌ویژه جوانان در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور پیدا کنند.

اعزام 10 هزار  مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

عسکر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری  ضمن تبریک دهه کرامت و تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در خصوص اقدامات و برنامه‌های ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد سپاه کربلا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی که به عنوان پدیده بی‌نظیر در دوره معاصر مطرح است و توانسته تمام محاسبات اندیشمندان و سیاسیون معاصر را برهم بزند، برگرفته از اندیشه ناب امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در همه جای جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده است، افزود: نمی‌شود در جایی از جهان از انقلاب اسلامی نام ببریم و نام امام بزرگوار در کنارش نباشد، امام بود که توانست با برگرفتن از اندیشه و حکمت الهی در دنیایی که در تسلط استکبار بود، انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده به پیروزی برساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: امام توانست با پیروزی انقلاب به اسلام اعتلا ببخشد، به ایران و ایرانی عزت، عظمت و افتخار دهد و مقاومت و مفهوم استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را در جهان یک بار دیگر مطرح کند و معنا و مفهوم دیگری به بحث مقاومت بدهد.

مجیدی با بیان اینکه پس از ۴ سال وقفه برای اعزام سازمان یافته به مرقد امام(ره) در مازندران، امسال ستاد های استانی و شهرستانی شکل گرفت، بیان کرد: از ۲۲ شهرستان اعزام خواهیم داشت و پیش بینی می کنیم از مازندران ۱۰ هزار نفر از عاشقان امام به خصوص جوانان به مرقد مطهر اعزام شوند تا در کنار شنیدن سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری با اندیشه‌های حضرت امام و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های رحلت امام (ره)  فقط منوط به اعزام به مرقد مطهر نیست، یادآور شد: برنامه‌ای متمرکز جهت آشنایی جوانان با آرمان‌های امام راحل در راستای جهاد تبیین ابعاد شخصیتی امام و آرمان‌های ایشان در همه شهرستان‌ها با حضور مردم برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: همچنین  تمامی پایگاه‌های بسیج نشست‌ها و همایش‌های سیاسی و تبیینی آرمان‌ها و اندیشه های امام را در جاهای مختلف استان برگزار خواهند کرد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول