اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: قراردادن بیرانوند مقابل هواداران استقلال، شروع شکست آنها بود/ به خدا قسم هیچ پیشنهادی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادن علیرضا بیرانوند مقابل هواداران استقلال، شروع شکست آنها بود.

گل‌محمدی: قراردادن بیرانوند مقابل هواداران استقلال، شروع شکست آنها بود/ به خدا قسم هیچ پیشنهادی ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: ما مجموعه خوبی داشتیم و روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه وقتی گل مساوی را خوردیم ناامید و تسلیم نشدیم و این اتفاق شروع موفقیت و پیروزی ما بود.

وی ادامه داد: این جام را ضمن اینکه به هواداران تقدیم می‌کنیم، می‌خواهم شخصاً به بیرانوند تقدیم کنم. اتفاقاتی که امروز و پیش از بازی رخ داد در شان و شخصیت بازیکن ملی ما نبود. من کار بیرانوند را بعد از دربی گذشته تایید نمی‌کنم و خودش هم بابت آن اتفاق عذرخواهی و دلجویی کرد، اما کاری که امروز انجام شد و وی را مقابل هواداران استقلال قرار دادند شروع شکست آنها بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ قدرتمندی و با قدمتی که ایرانی‌ها دارند، باید شخصیت بازیکنان و مربیان را در ورزشگاه نگه داریم. در چنین شرایطی نمی‌توانم زیاد صحبت کنم و این قهرمانی را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی افزود: سال سختی برای ما بود و در مقاطعی فشارهای زیادی به ما وارد شد. بازیکنان سربلند از آن شرایط خارج شدند و به همه آنها تبریک می‌گویم. همه خواستیم که در سال جدید در تمام مسابقات برنده شویم. این قهرمانی حاصل یک کار جمعی است و باید از تمام نفرات تشکر کنم. به هوادارانی که در گرما و سرما حامی ما بودند هم تبریک می‌گویم. 

وی گفت: ما بیرانوند را داشتیم و نگران پنالتی‌ها نبودیم. اگر کار به پنالتی کشیده می‌شد، خیال همه تیم راحت بود. بعد از بازی برگشت دربی در لیگ برتر بیرانوند حرکتی انجام داد و چند بار هم بابت آن عذرخواهی کرد. او دروازه‌بان تیم ملی بوده و زحمت زیادی کشیده است. او سزاوار این حرف‌ها نبود. او امسال عملکرد خوبی داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم‌مان در سال جاری بود. این قهرمانی را به بیرانوند و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد شرایط قراردادش و ادامه همکاری با این تیم، خاطرنشان کرد: سال آینده این تیم باید به آسیا برود و دوران سختی دارد. شرایط برای ادامه کار فراهم باشد، من قرارداد دارم و به کارم ادامه می‌دهم. اتفاقاتی که درمورد قرارداد مربیان و بازیکنان رخ داده است عجیب است. نمی‌دانم با 300 میلیارد چگونه می‌توان تیم بست؟ مگر اینکه زیرمیزی و دور زدن قانون وجود داشته باشد. به خدا قسم هیچ پیشنهادی نه از داخل و نه از خارج ندارم، چون قرارداد دارم، اما برای ادامه همکاری باید تیم تقویت شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول