اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ایجاد ۱۰ ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر

استاندار بوشهر از ایجاد ۱۰ ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر خبر داد.

ایجاد ۱۰ ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر، شامگاه گذشته در دیدار با مشاوران صنعتی و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر اظهار داشت: باید سازوکاری فراهم شود که با تأمین مالی و درآمدزایی اداره امور شهرک‌ها خودگردان شود.

وی افزود: اگر نتوان برای این شهرک و شهرک‌های مشابه سازوکاری فراهم کرد که به لحاظ تأمین مالی بی نیاز شوند میل و رغبت صنعتگران به فعالیت و تلاش کاهش می‌یابد.

این مقام مسوول اضافه داشت: تا زمانی که وضعیت فضای سبز شهرک‌ها مناسب نباشد و شهرک‌ها از نظافت لازم برخوردار نباشند و واحدهای شکل گرفته در شهرک‌ها به دلیل عدم نظارت به قانون پایبند نباشند و حراست از مال و سرمایه مردم به خوبی انجام نشود، سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند منصرف شده و ایجاد شغل و کار با چالش مواجه می‌شود.

محمدی‌زاده تاکید کرد: برخی اراضی واگذار شده به افراد هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و صرفاً این افراد برای سودجویی طرح را راکد نگه داشته‌اند که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

این مقام مذکور با اشاره به الحاق اراضی جدید به شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد: ایجاد ۱۰ ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

احمد محمدی‌زاده توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: از پساب تصفیه شده فاضلاب در توسعه فضای سبز شهرک‌های صنعتی و تأمین آب مورد نیاز صنایع استفاده شود.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول