اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سرمایه‌گذاری 14 هزار میلیاردی صندوق کارآفرینی امید در طرح‌های اقتصادی کشور

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه در سال گذشته ۴۰ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال‌زا در سراسر کشور مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت، گفت: در سال جاری برای ۷۰ هزار طرح اقتصادی در سراسر کشور ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری 14 هزار میلیاردی صندوق کارآفرینی امید در طرح‌های اقتصادی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نعمت‌الله رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های صنعتی شهرستان فارسان گفت: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در سراسر کشور با اولویت روستاها و مناطق محروم اقدامات خود را انجام می‌دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه عمده حمایت صندوق از طرح‌های کوچک و خرد است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۰ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال‌زا در سراسر کشور مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت.

ایجاد ۱۰۶ هزار فرصت شغلی در کشور

وی افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به این طرح‌ها اختصاص داده شد و توانست ۱۰۶ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کند.

رضایی بیان کرد: در سال جاری برای ۷۰ هزار طرح اقتصادی در سراسر کشور ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته یک‌هزار و ۴۷۰ طرح اقتصادی در چهارمحال و بختیاری مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت و منجر به ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی شد.

رضایی تصریح کرد: پیش‌بینی شده است که در سال جاری ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اقتصادی با پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گیرد و اشتغال‌ ۳ هزار نفر را فراهم کند.

وی یادآور شد: عمده فعالیت صندوق کارآفرینی امید حمایت از تولید و مهار تورم است و چنانچه منابع جدیدی اضافه شود تا حد امکان وام‌های ضروری نیز به مردم پرداخت می‌شود.

حمایت صندوق کارآفرینی امید از ۱۷۲۶ طرح اشتغال‌زا در استان

در ادامه پژمان نوروزی نیز گفت: در سال گذشته یک‌هزار و ۷۲۶ طرح در استان با ۲ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی ۲ هزار نفر، مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت.

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که راکد، نیمه‌راکد یا غیرفعال هستند بررسی شده است و به هر کدام ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

۶ طرح صنعتی جونقان برای ۱۲۰ نفر شغل ایجاد می‌کند

سیدهادی صالحی، فرماندار فارسان نیز گفت: در سال گذشته ۴۰ مجموعه صنفی در شهرستان فارسان با کمک صندوق کارآفرینی امید به فعالیت پرداختند و اقدامات خوبی در سطح شهرستان رقم خورد.

وی تصریح کرد: ۶ طرحی که در شهرک صنعتی جونقان بازدید شد برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند که در حال حاضر مشکلاتشان برطرف شده و در سیر جذب اعتبارات قرار گرفته‌اند و تا ۲ ماه آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

فرماندار شهرستان فارسان با اشاره به اینکه طرح‌های گردشگری مورد حمایت خوبی قرار می‌گیرند، بیان کرد: حمایت از سایر صنوف نیز با توجه به اعتبارات موجود انجام می‌شود.

فاز دوم مجتمع چاپ کتیبه در شهرکرد افتتاح شد

گفتنی است، مسئولان با حضور در شهرک صنعتی شهرکرد، فاز دوم مجتمع چاپ کتیبه را افتتاح کردند. حجم تولید این مجتمع سالانه ۱۵۰ تن است و زمینه اشتغال ۲۱ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کرده است.

سهم آورده نقدی در این طرح ۲ میلیارد ریال است و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز از دریافت کرده‌ است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول