اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدیرکل انتخابات وزارت کشور: مشارکت گسترده مهمترین اولویت انتخابات است

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به فتنه های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی، گفت: مشارکت گسترده مهمترین اولویت انتخابات در ایران است.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور: مشارکت گسترده مهمترین اولویت انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محسن اسلامی در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در همایش آموزشی توجیهی فرمانداران، معاونان سیاسی، بخشداران و دبیران ستاد انتخابات استان، تلاش برای مشارکت گسترده را از جمله اولویت‌های جدی انتخابات دانست و اظهار کرد: مشارکت بالا در انتخابات بیانگر و نشان دهند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی برای ناامید کردن ملت ایران،‌ افزود:‌ دشمنان نظام سعی دارند با برجسته کردن یک سری ضعف ها و مشکلات مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی را ناهموار کنند و این مهم را با تبلیغات منفی در خصوص انتخاب اجرایی خواهند کرد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با بیان این‌که بسیاری از مسائل امروز ناشی از سوء مدیریت‌های انجام شده در ادوار گذشته است،‌گفت:‌ دولت سیزدهم کارهای روی زمین مانده بسیاری را برداشته و برای رفاه حال ملت بر دوش کشیده است.

اسلامی تبیین دستاوردهای نظام را از جمله مهمترین اولویت‌های اجرایی برای خنثی کردن توطئه دشمنان دانست و بیان کرد: مردم همیشه پای کار نظام بوده و هستند و دشمنان از همین موضوع عصبانی است.

وی در پایان برگزاری انتخابات باشکوه،‌ قانونی و امن را جدی‌ترین الزام برای انجام مأموریت دست‌اندرکاران انتخابات امسال عنوان و خاطرنشان کرد:‌ یکی از موضوع‌های بسیار مهمی که در ارتباط با بحث انتخابات، لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تمامی افرادی است که با فرآیند انتخابات درگیر هستند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول