اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدیارمراد گودرزی: از دستاورد خون شهدا پاسداری کنید

شهید یارمراد گودرزی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است از دستاورد خون شهدا خوب پاسدارى کنید هماهنگ با امام پیش بروید.

شهیدیارمراد گودرزی: از دستاورد خون شهدا پاسداری کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید»... همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۴۰۶۹/ تبرک لحظاتمان با شهیدیارمراد گودرزى 

بسم الله الرحمن الرحیم 

پس از حمد و ستایش خداوند رحمان و درود به پیامبر عظیم‌الشان او حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام و درود بر روح امام امت خدا خمینى عزیز که وارث خون حسین و قلب اسلام و امت شهیدپرور و تمام شهدا از صدر اسلام تاکنون و تا همیشه تاریخ و پرشکوه سرخ تشیع وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم.

ان الله اشترى من المومنین بانفسهم و اموالهم بان لهم الجنة الله. سوره توبه آیه 110 
به درستی که خدا جان و مال مومنین را به بهاى بهشت خریدارى کرده است، اصولا تاریخ اسلام تشیع سطر سطر و کلمه کلمه آن با خون نگاشته شده است شهادت تنها سلاح برنده‌اى است که هیچ قدرتى توانایى ساختن آن را ندارد زیرا آن را با خون باید ساخت و جز در رابطه با خدا نمی‌شود.

شهادت آرمان و همیشگى اولیا خداست پیامبران و امامان ما همگى از خدا آرزوى شهادت کرده‌اند و با مرگ سرخ توام بودند و نیز مردان بزرگ در تاریخ اسلام، همچنین شهادت با ضربات سنگین خود بر پیکر کفر و شرک و نفاق براى همیشه تاریخ چهره باطل را رسوا کرده است و به حق در نبرد حق و باطل خون بر شمشیر پیروز است.

حضرت على(ع) بی‌تابانه به استقبال شهادت می‌شتافت و زندگى بدون امید شهادت برایش تنگ و ملال‌آور می‌نمود گویى او به عشق شهادت براى لقای خدا شمشیر مى‌زد. بى جهت نیست که امت اسلام امروز در شهادت گام مى زنند خون سرخ شهدا از صدر اسلام تا کنون در قلب تاریخ جریان داشته است پیامبران و امامان ما در تاریخ تشیع چهره درخشانى دارند و زندگى پرشکوه آنها براى همیشه زندگى بشر سراسر درس است این بدان جهت است که آنها با تمام وجود عبد خداوند بودند و فقط او را شایسته پرستش مى یافتند و به خوبى دریافته بودند که این کالاى جان از خداست و فقط باید او فروخت که جز خدا کسى توان پرداخت بهاى آن را ندارد.

مومنین هم این معامله را با خریدار اصلى یعنى خداوند بسته‌اند از دیدگاه شیعه این هدایت الهى با ختم نبوت ختم نمی‌شود بلکه در امامت استوار می‌یابد زیرا صحنه زندگى بشر خالى از کفر و شرک و نفاق نیست و انسان براى یافتن راه حق از باطل به شاخص و امام نیاز دارد به همین مناسب پیامبر عترت خود را در کنار قرآن در روز غدیر خم براى امت اسلام مطرح می‌کند.

شیعه این عقیده را از گفتار خود امامان دریافت که رهبرى امت اسلام باید در دست توانای ولی فقیه باشد.

جبهه استکبار هم با تمام نیرو می‌کوشد این هدایت الهى در شکل و قالب ولایت فقیه را از درون امت اسلامى دور سازد زیرا وجود این پایگاه استوار مساوى با مرگ اوست.

امت اسلام امروز به خوبى دریافته سعادت او در گرو ولی فقیه است و ولایت فقیه قلب اسلام و امت است. پیام من در درجه اول به امت اسلام این است که پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند نماز خواندن، روزه گرفتن  حج رفتن و جهاد کردن و همراه امام و و لایت فقیه است که ارزش دارد والا بى‌روح و بى‌محتواست.

از دستاورد خون شهدا خوب پاسدارى کنید هماهنگ با امام پیش بروید.

پیامى دیگر به بازماندگان عزیزم دارم  بعد از مرگم و یا شهادتم نباید کسى براى من گریه کند به جاى گریه مایه افتخار براى ما و خودتان باشید سعى کنید با اعمال شایسته و نیک خودتان شرافت خودتان و اسلام را حفظ نمایید براى من حقیر از خداوند طلب مغفرت کنید.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول