اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سرپرست فرمانداری ری: از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده می‌شود

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات باشند، گفت: از تمام ظرفیت های شهرستان در پیشبرد امور باید استفاده شود.

سرپرست فرمانداری ری: از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را در پیش رو داریم که یک مراسم مهم ملی بوده و شهرستان ری میزبان اصلی این مراسم می باشد.

وی گفت: طبق پیش بینی ها جمعیت میلیونی در این مراسم بعنوان زائرین و مجاورین حضور خواهند یافت که این کار میزبانی و تأمین امنیت و تدارکات را بسیار سنگین کرده است که با تدابیر اندیشیده شده و همکاری خوب تمامی ادارات و دستگاه ها، کارهای اجرایی و هماهنگی ها به خوبی در این فرصت محدود چند روزه انجام شده و درحال حاضر در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان کرد: در سطح شهرستان نقاط مشترک زیادی در حوزه های مختلف کاری داریم که اعضای شوراهای اسلامی بعنوان مجموعه ای مردم نهاد و بومی پیوند دهنده این نقاط مشترک میان مردم و اهالی شهرها و روستاها با مجموعه حاکمیتی و اجرایی می باشند که در صورت تعامل صحیح و مثبت می تواند موجب حل مشکلات و پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان شود.

بشارت با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت های شهرستان از جمله شوراها، افزود: نماینده دولت وظیفه دارد از همه ظرفیت ها در امور استفاده کند و لذا باید این موضوع در شهرستان نیز پیاده شود چنانکه شهرستان ری ظرفیت های بسیار زیادی دارد که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: تمام مطالبات رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد و پیگیری ها برای رفع مشکلات مردم انجام شود و مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به برخی مشکلات بخش ها از جمله گاز فشافویه و آب توتک گفت: مشکلات اداری پروژه گازرسانی به روستاهای فشافویه پیگیری شده و در حال رفع شدن است. البته برخی پروژه ها مثل کمربندی دوم زمان می برد ولی برخی پروژه ها با پیگیری ها انجام می شود.

بشارت در پایان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه عمرانی به مبلغ 220 میلیارد تومان با دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: مدیرانی که در بستر نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند، باید علاوه بر انقلابی بودن، تخصص لازم نیز داشته باشند و بجای 8 ساعت، 24 ساعت کار کنند. 

 

جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری نیز در این جلسه اظهار کرد: انقلاب اسلامی این فرصت را به همه جامعه ایرانی داده است که در اداره کشور بروز و ظهور داشته باشند. در گذشته لایه های فرادست و مرتبط با قدرت و ثروت در اداره کشور شرکت داشتند ولی امروز بعد از 4 دهه، با تفکر امام راحل، افراد کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهرها این امکان را دارند که در اداره امور مرتبط با حاکمیت بروز و ظهور داشته باشند.

وی با اشاره به هماهنگی های دستگاه های اجرایی شهرستان با ریاست فرمانداری برای میزبانی از مراسم ارتحال امام راحل افزود: در شهرستان ری فضای تعامل، همدلی و همکاری برقرار است که نمود این امر را می توانیم در موضوع برگزاری مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی شاهد باشیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نگاه مثبت آقای بشارت نسبت به نقش شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها ارزشمند است، گفت: سرپرست فرمانداری ری بر تمام امور شهرستان تسلط کامل دارد و شورا را یار خود و مکانیزم رصد برای چالش ها و دغدغه ها می داند و باید از ظرفیت شهر تهران و شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان نیز در مسیر توسعه شهرستان استفاده کنیم.

پایان پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول