اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

عملیات اتصال ایستگاه پشتیبان کارخانه سیمان ایلام رو به پایان است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات اتصال ایستگاه 20هزارپشتیبان کارخانه سیمان در حال اتمام است و هفته دولت به بهره برداری می رسد.

عملیات اتصال ایستگاه پشتیبان کارخانه سیمان ایلام رو به پایان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از استان ایلام، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح روز جمعه در دیدار با فرماندار چرداول گفت: با هدف دستیابی به گاز پایدار در شهرستان های سیروان و چرداول، ایستگاه CGS لومار و کارخانه سیمان ایلام درهفته دولت امسال به بهرداری می رسد.

وی افزود: با نصب و راه اندازی این ایستگاه، علاوه بر تضمین پایداری گاز دراین ۲ شهرستان، قدم های قابل قبولی در حوزه پدافند غیرعامل نیز برداشته می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه شهرستان چرداول یکی از مناطق سبز استان در حوزه گازرسانی است، تصریح کرد: در حال حاضر همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز با اشاره به اینکه ۴ شهر و ۷۹ روستای چرداول از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۵ هزار و ۳۵۰ خانوار در مناطق شهری و روستایی چرداول مشترک گاز هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهرک های صنعتی سطح شهرستان چرداول گازدار هستند، گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری امسال به واحدهای صنعتی و تولیدی توجه ویژه ای دارد.

فرماندار چرداول نیز در این دیدار از گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز شهرستان تنها اداره ای است که کمترین چالش را ایجاد کرده و در ارائه خدمات سرآمد است.

علی محمدی فرماندار چرداول با بیان اینکه اکثر مراجعه کنندگان از این اداره اعلام رضایت دارند،افزود: خدمات شرکت گاز استان در مناطق شهری، روستایی، واحدهای صنعتی و تولیدی قابل لمس است و انتظار می رود که این خدمات همچنان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول