اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام برای عزت اسلام و ایران قیام کرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان گفت: امام راحل در شرایطی قیام کرد که آمریکایی ها عزت ملت ایران و ملت های مسلمان را مورد دست درازی قرار داده بودند و قیام 15 خرداد سرآغازی بر عزت طلبی در عصر حاضر ما بود که ثمره آن به انقلاب اسلامی رسید.

امام برای عزت اسلام و ایران قیام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: ضرورت پرداختن به موضوع قیام 15 خرداد و نقش امام راحل در رقم زدن این قیام بزرگ از جمله موضوعات مهم و کلیدی است که رسانه ها می بایست به آن پرداخته و آن را مورد توجه و تبیین قرار دهند.

وی با عنوان این که یکی از رموز جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی، تبیین شخصیت و جایگاه امام در شکل گیری انقلاب اسلامی و اهداف او از این انقلاب است، افزود: راه امام راه عزت طلبی برای ملت های مسلمان و ملت ایران بود و در روزگاری که آمریکایی‌ها با ایجاد مصونیت برای خودشان در ایران به هر اقدامی دست می زدند، امام راحل با خروش انقلابی خود، حرکتی عمیق و استوار را رقم زد که در تاریخ ماندگار شده است.

عزت ملت ایران را از او گرفته بودند

حجت الاسلام پولادی خاطرنشان کرد: اگر یک ایرانی به سگ آمریکایی ها تصادف می کرد او را مواخذه و محاکمه می کردند اما اگر یک نظامی آمریکایی در گوش پادشان ایران می‌زد، حق محاکمه او را نداشتیم و این ذلتی بود که استکبار بر دوش ملت ایران نهاده بود.

وی با طرح این موضوع که امام، آقایی و عزت ملت ایران را می خواست و ریشه قیام 15 خرداد نیز در عزت طلبی نهفته است، افزود: امام جوششی در وجود ملت ایران در 15 خرداد 1342 خلق کرد که این حرکت با تداوم مبارزات انقلابی به وقوع انقلاب اسلامی منجر شد و در حالی که آنان در نیمه شب اقدام به دستگیری امام و انتقال او از قم به تهرا و سپس تبعید او کردند اما امام ریشه منطق عزت طلبی را در دل مردم نهاده بود.

تداوم خط رهبری مانع از انحراف می شود

وی، اصلی‌ترین پیام ۱۵ خرداد برای نسل جدید را تبعیت محض از امام حال حاضر نائب بر امام زمان(عج) ذکر و تصریح کرد: هر آنچه نائب امام زمان(عج) حضرت امام راحل و امروزه نیز مقام معظم رهبری انجام می‌دهند و به هر مسیر حرکت می‌کنند و هر عمل و عکس‌العملی که انجام می‌دهند ملت ایران تا به اکنون این گونه بوده‌اند در آینده نیز باید همین‌گونه باشند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: دشمنان از حضور در صحنه ملت ایران بیم دارند چرا که ملت ایران هر بار که به صحنه آمده، توطئه های آنان را خنثی ساخته و لذا می خواهند مردم را از انقلاب و از صحنه دور کنند تا به اهداف شوم و شیطانی خود برسند.

دشمن از عظمت حضور ملت ایران می هراسد

وی تداوم روایت‌گری از حماسه های حضور ملت ایران در صحنه را مورد اشاره قرار داد و گفت: سکوت آنان و نشان ندادن عظمت حضور ملت ایران در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی نشانه بیم آنان از این حضور و این شکوه است و لذا بر رسانه های داخلی واجب است که روایتگری مستمر از حضور مردم و از حماسه های مختلف از جمله حماسه بزرگ 15 خرداد 1342 داشته و نقش امام و رهبری را در این مقاومت گسترده و عزت طلبی بیان کنند.

حجت الاسلام پولادی، حرکت امام خمینی را الهام گرفته از قیام عاشورا خواند و تأکید کرد: ملت ما حسینی وار در برابر هر زیاده خواهی دشمن مقاومت کرده و این را مدیون نهضت امام حسین (ع) هستیم و امام خمینی در حقیقت روح حاکم بر اندیشه حسینی را در جامعه ایرانی زنده کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول