اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام خمینی(ره) با شجاعت برخاسته از ایمان در برابر دشمن ایستاد

امام‌جمعه بادرود گفت: امام خمینی(ره) با شجاعت برخاسته از ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی به آزادگان جهان نشان داد که می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و آن‌ها را شکست داد.

امام خمینی(ره) با شجاعت برخاسته از ایمان در برابر دشمن ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: در آستانه سالروز ارتحال امام امت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام پانزده خرداد قرار داریم، امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی به آزادگان جهان نشان داد که می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و آن‌ها را شکست داد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی هیچ‌گاه ضربه‌ای که از امام خمینی (ره) خورده است را فراموش نخواهد کرد، افزود: حرکتی که امام راحل آغاز کرد، قطعاً تا نابودی کامل جبهه باطل و غلبه مستضعفان بر مستکبران عالم ادامه خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای، به‌عنوان ولی امر مسلمین جهان در سال ۱۳۶۸، تصریح کرد: حقیقتاً آنچه داغ جان‌سوز رحلت حضرت امام خمینی(ره) را قابل‌تحمل کرد، انتخاب آگاهانه جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) توسط اعضای مجلس خبرگان رهبری بود.

خطیب جمعه بادرود خاطرنشان کرد: انتخاب ایشان به‌عنوان خلف صالح حضرت امام، دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرد، مقام معظم رهبری با باور مؤمنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند و با هدایت‌های الهی خویش، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه مردم مؤمن، شریف و بصیر ایران اسلامی با ولایتمداری مثال‌زدنی خویش شکرگزار نعمت رهبران الهی خویش بوده‌اند، گفت: عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه این قدرشناسی است.

قاسمی در ادامه با اشاره به معضلات منطقه گفت: ازجمله معضلاتی که این روزها برای همشهریان و منطقه ما باعث ناراحتی شده است وجود سگ‌های ولگرد است که اکثراً، هم عامل بیماری هستند و در کوچه و خیابان‌ها و پارک‌ها رفت‌وآمد دارند و حقیقتاً باعث رعب و وحشت مخصوصاً برای کودکان و مسافران می‌شوند و مشکلاتی بهداشتی برای مردم و مسافران ایجاد می‌کنند، که شایسته نیست لذا وظیفه شهرداری‌ها، شوراها، دهیاری‌ها، بخشداری، شبکه بهداشت و درمان و سایر ارگان‌ها است که برای خارج کردن این سگ‌ها برنامه‌ای را در نظر بگیرند که برای مردم دردسرآفرین نباشد. 

رمز وحدت کلمه در جوامع رهبر معظم انقلاب است

حجت‌الاسلام منصور احمدی جزنی امام‌جمعه موقت نطنز نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز با تسلیت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود و امروز باید این وحدت کلمه را حفظ کنیم، رمز وحدت کلمه امروز در رهبر معظم انقلاب خلاصه می‌شود و هر کس از رهبر تبعیت کرد وحدت کلمه را حفظ کرده و کسی که تفرقه‌افکنی می‌کند و از رهبری سوءاستفاده می‌کند در خط امام و رهبری نیست.

وی افزود: رمز وحدت کلمه در کل جوامع رهبر معظم انقلاب است و در مراکز استان‌ها ائمه محترم هستند، ائمه جمعه هم فقیه و هم سیاستمدار هستند، برخی فکر می‌کنند امام‌جمعه باید از سیاست جدا باشد و کار به سیاست نداشته باشد اما وقتی از امام راحل این سؤال پرسیده شد امام فرمود: که فقه ما عین سیاست ماست و سیاست ما از فقه سرچشمه می‌گیرد و رمز کلمه در تمام شهرها و روستاها امام‌جمعه است.

 احمدی جزنی بیان کرد: امام‌جمعه امروز به‌عنوان پدر جامعه و حلال مشکلات و اختلافات است، مسؤول شهر باید خودش را با امام‌جمعه تطبیق دهد و کسی امام‌جمعه را وارد اختلافات نکند.

امام‌جمعه موقت  نطنز با اشاره به بازگشت کشورهای عربی و اسلامی به سمت ایران گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به احدی رحم نمی‌کنند، در طول تاریخ ثابت‌شده که این کشورها نه به مسلمانان و سایر دین‌ها و نه به کشورهای عربی و سایر کشورها رحم نکرده و نخواهند کرد.

وی گفت: امروز غده سرطانی رژیم صهیونیستی باید کنده شود و همه کشورهای منطقه هم به این نتیجه رسیده‌اند، امروز می‌بینیم که ایران در دنیا اجروقرب پیداکرده و برخی از کشورها بعد از طی کردن سیکل کامل انحرافی به‌طرف ایران روی آورده‌اند و آن‌ها هم به نتیجه رسیدند که آمریکا نجات‌بخش آن‌ها نیست.

احمدی جزنی با تأکید به عدم انتقال اداره نگهداری لوله‌های گاز از نطنز به شهر مجاور گفت: وجود این اداره در شهر نطنز ضروری است و مسؤولان همه تلاش خود را به‌کاربرده تا این اداره از نطنز منتقل نشود.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول