اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در درگیری پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان های نیمروز و خاش و چابهار و کشف 2 تن و 100کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک خبر داد.

کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در درگیری پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر یک باند مسلح و سازمان یافته در مناطقی از جنوب و شمال استان که قصد انتقال محموله های سنگین مواد مخدر به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند مسلح قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در شهرستان های " نیمروز و خاش و چابهار " شناسایی و طی 24 ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های مذکور به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که با 7 دستگاه خودرو پژو و تویوتا در حال انتقال مواد افیونی در مناطق تحت نظر بودند به محض مشاهده تکاوران پلیس، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی، مقابله به مثل کردند.

 سردار جلیلیان بیان داشت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی طولی کشید سوداگران مرگ که با آتش سنگین و پرحجم تکاوران پلیس مواجه شدند با رها کردن خودروهای حامل مواد به ارتفاعات مناطق اطراف متواری و در ادامه و طی تعقیب و گریز و اقدام تاکتیکی ماموران تعداد 5 سوداگر مرگ را دستگیر که مقدار 2 تن و 100 کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه 5 قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات و فشنگ جنگی کشف شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول